Investicija v nov prodajno-servisni center
12.03.2024 Skupina Emil Frey, ki je leto 2023 zaključila z izjemnimi dosežki, s katerimi je dodatno utrdila svoj položaj na trgu...
Skupina Emil Frey je že v začetku leta 2024 napovedala investicijo v višini 15 milijonov evrov za nov prodajno-servisni center za gospodarska vozila Mercedes-Benz v Občini Log - Dragomer. Z dodatnimi vložki v kompetenčni center za baterije in s prenovo servisa za gospodarska vozila pa nadaljujejo s svojo zavezanostjo k ambicioznim ciljem, ki bodo pomembno prispevali k oblikovanju prihodnosti mobilnosti.
»Z izjemnim ponosom naznanjamo odprtje kompetenčnega centra za baterije osebnih in gospodarskih vozil ter prenovljenega servisa gospodarskih vozil Mercedes-Benz. Ta korak pomeni začetek nove dobe v sektorju mobilnosti, ki združuje tradicijo z inovativnostjo. V skupini Emil Frey smo predani zagotavljanju vrhunskih storitev in rešitev, ki so v koraku s časom in potrebami naših strank. Verjamemo, da bo kompetenčni center za baterije prispeval k bolj zeleni in učinkoviti prihodnosti transporta in še dodatno utrdil naš položaj v industriji.« Jožko Tomšič, generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo.
»Z odprtjem kompetenčnega centra za baterije se odločno podajamo v prihodnost mobilnosti, pri čemer smo opremljeni za soočanje z vsemi izzivi, ki jih le-ta prinaša. Obenem prenova servisa gospodarskih vozil Mercedes-Benz našim strankam in voznikom obljublja izjemno in sodobno servisno izkušnjo.« Rasto Oderlap, direktor podjetja Autocommerce.
Aprila je odprl vrata kompetenčni center za baterije, ki se nahaja v sklopu prenovljenega servisa gospodarskih vozil Mercedes-Benz na Baragovi 12 v Ljubljani. Novi center, ki ga upravlja podjetje Autocommerce, nudi celovite storitve vzdrževanja in obnove litij-ionskih baterij za osebna in gospodarska električna vozila različnih znamk.
Kompetenčni center za baterije združuje ekipo visoko specializiranih zaposlenih z obsežnim znanjem o baterijski tehnologiji. Ti strokovnjaki so opremljeni za obravnavo številnih vprašanj od diagnostike do popravil in obnove litij-ionskih baterij obeh tipov, NMC in LFP. Zaposleni bodo pridobili zahtevane certifikate za vse avtomobilske znamke, ki jih zastopa skupina Emil Frey, vendar se ne nameravajo ustaviti pri njih. V prihodnosti imajo v načrtu usposabljanja tudi za številne druge znamke, ki niso del skupine. Prav tako je v kompetenčnem centru zaposlen usposobljen voznik za ADR prevoze, ki bo skrbel za varne prevoze, kar je zaradi nevarnosti iztoka kisline še posebno pomembno pri okvarjenih baterijah.
Skupina Emil Frey je investirala v najsodobnejšo opremo in infrastrukturo za diagnostiko, popravilo in obnovo baterij:
V Kompetenčnem centru veljajo strogi varnostni protokoli, ki zagotavljajo temeljito zaščito osebja in okolja. Vsi postopki diagnostike, popravil in obnove litij-ionskih baterij sledijo najboljši praksi v panogi in so v skladu z ustreznimi varnostnimi predpisi. Da so v novem kompetenčnem centru skrbno upoštevali varovanje okolja, dokazuje vrsta varnostnih ukrepov, od avtomatiziranega sistema za gašenje požarov in premišljenega sistema za prezračevanje do zadrževalnih bazenov, ki prestrežejo morebitne onesnažene tekočine.
Baterijska delavnica je opremljena s sistemom za gašenje začetnih požarov »Bonpet«, ki se samodejno sproži pri določeni temperaturi. Tekočina bonpet je vodna raztopina, ki učinkovito gasi, ohlaja in preprečuje ponovni vžig.
Delavnica je opremljena tudi s sistemom za prezračevanje, ki se v primeru vžiga baterije aktivira na maksimalno moč. Ob morebitnem vžigu se sproščajo gosti strupeni plini, ki so lahko tudi eksplozivni, zato jih je potrebno učinkovito odvesti iz zaprtega prostora. Če bi se temperatura dvignila nad delovno območje ventilatorja, se ta ugasne in se odpre strešna kupola, kar pomeni, da posledično za prezračevanje poskrbi termika s pomočjo dodatnega ventilatorja za upih.
V delavnici je nameščen tudi poseben zadrževalni bazen, ki v primeru gašenja požara do intervencije gasilcev zadrži onesnaženo požarno vodo, da ta ne izteka v okolje.
Baterije bodo v času čakanja na popravilo ali prevzem varno shranjene v zunanjem skladišču za baterije v pokritih in ognjevarnih ograjenih regalih. Nameščene bodo v posebnih škatlah za prevažanje in skladiščenje. Prazen prostor v škatlah bo med skladiščenjem baterij zapolnjen z naravnim mineralnim peskom vermikulitom, ki ima funkcijo, da se na vročini razširi in tako preprečuje dovod kisika, posledično pa preprečuje gorenje.
Tudi pod zunanjim regalom za shranjevanje baterij je nameščen zadrževalni bazen za prestrezanje onesnažene vode v primeru gašenja.
Eden izmed varnostnih ukrepov je tudi ta, da se bo zaradi zagotavljanja največje možne varnosti v baterijski delavnici vedno nahajala samo ena baterija, tista, ki bo v popravilu.
S poudarkom na kakovosti, varnosti in inovativnosti želi Autocommerce postati vodilni v panogi oskrbe vseh vrst litij-ionskih baterij za osebna in tovorna električna vozila in zagotoviti zanesljive rešitve za baterijske sisteme. Po vzoru strojne delavnice, ki že deluje v okviru servisa Autocommerce, želijo tudi s kompetenčnim centrom za baterije zagotoviti celovito oskrbo za baterijske sisteme za vsa električna vozila, ne glede na znamko in tip. Podobno kot se je strojna delavnica uveljavila kot središče kompetentnega znanja, kamor lahko pride po pomoč kdorkoli, bodisi končna stranka ali partner iz panoge, v Skupini Emil Frey napovedujejo podobno pot tudi kompetenčnemu centru za baterije. Želijo, da bi s svojim strokovnim znanjem, pa tudi s skrbno izraženimi prizadevanji za varovanje narave, postal vzorčni primer dobre prakse za delo na področju najsodobnejše mobilnosti.
V podjetju pozdravljajo partnerstva z drugimi v industriji, ki spodbujajo sodelovanje in izmenjavo znanja.
Končna vrednost obeh investicij bo znašala približno 500.000 evrov.
Autocommerce že od leta 1952 deluje kot pooblaščeni serviser gospodarskih vozil Mercedes-Benz. Osnovna dejavnost servisa je servisiranje gospodarskih vozil Mercedes-Benz Trucks in Unimog, avtobusov Mercedes-Benz Buses in Setra ter gospodarskih vozil Mitsubishi Fuso. V servisu dodatno nudijo tudi razna specialistična dela.
V sklopu servisa deluje tudi strojna delavnica, ki skrbi za obdelavo kovin oziroma obnovo motorjev tovornega in osebnega programa različnih znamk ter tudi drugih vrst, denimo ladijskih, železniških in traktorskih motorjev.
V servisu je zaposlenih 36 usposobljenih strokovnjakov, ki z učinkovitimi postopki, strokovnim znanjem in sodobno opremo nudijo zanesljivo pomoč strankam. Njihovim storitvam po raziskavi zadovoljstva strank zaupa več kot 98 % anketiranih strank.
Prenovljeni servis je pripravljen na prihodnost transporta: delovna mesta in prostori so pripravljeni tudi za vzdrževanje in popravilo baterijsko-električnih modelov tovornih vozil in avtobusov. Poleg tega je predvideno posebno delovno mesto za delo na višini, najpogosteje na strehah vozil, kar je še posebej pomembno za električni mestni avtobus Mercedes-Benz eCitaro, ki ima baterije na strehi.
V servisu je urejena tudi mobilna električna polnilnica za gospodarska vozila.
Celoten servis obsega približno 4.660 kvadratnih metrov. Od tega je 3.768 kvadratnih metrov namenjenih delavnici, ki ima 7 stez in do 10 delovnih postaj. Preostalih 175 kvadratnih metrov je namenjenih sprejemu strank in voznikom. Okolico servisa predstavlja 5.310 kvadratnih metrov asfaltnih površin namenjenih parkirišču.
Delavnica omogoča kakovostno izvedbo storitev vzdrževanja, popravil, pregleda tehničnih lastnosti vozil in izvedbo ličarsko-karoserijskih popravil na tovornih vozilih, prikolicah, dostavnikih in avtobusih.
V kratkem pričakujejo tudi namestitev nove steze za preizkus zavor tovornih vozil, prikolic in lahkih dostavnih vozil.
Pri prenovi servisnega sprejema so posebno pozornost namenili skrbi za stranke in voznike, ki imajo odslej na voljo poseben prostor za sprostitev, kjer lahko kakovostno izkoristijo svoj prosti čas med tem, ko je vozilo na servisu. Ne le, da je prostor primeren za počitek, morda urejanje dokumentacije ali čas za kavico, ampak so voznikom na voljo tudi toaletni prostori s tušem. Tam se lahko osvežijo in uredijo, medtem ko bodo serviserji Autocommercea poskrbeli za njihovo vozilo.
Z investicijo želijo strankam in voznikom ponuditi sodobno izkušnjo servisiranja in postati njihova prva izbira, s tem pa povečati svojo konkurenčno prednost in zagotoviti dolgoročno rast. Najboljše za najboljše.