
Pepsi s prikolicami Berger
02.04.2025 Schmitz Cargobull je dobavil šest lahkih polprikolic s ponjavo ecoCHAMP LTO znamke BERGERecotrail podjetju PepsiCo Ne...
Razvojna ekipa Daimler Truck je izdelala prve prototipe naslednje generacije tovornjakov na gorivne celice Mercedes-Benz in jih pred kratkim preizkusila v prvi seriji zahtevnih testov. Dve vozili Mercedes-Benz GenH2 Truck sta bili podvrženi intenzivnemu zimskemu testiranju na prelazu Simplon v švicarskem kantonu Valais.
Težke razmere v mrazu in snegu ter strmi klanci v regiji so zagotovili odlične pogoje za testiranje inovativne tehnologije vozil s pogonom na tekoči vodik in ekipi omogočili pridobitev dragocenih vpogledov v realističnih ekstremnih pogojih. Med testiranjem je bilo intenzivno preizkušeno medsebojno delovanje vseh bistvenih komponent, vključno z gorivno celico, visokonapetostno baterijo, e-osjo, sistemom rezervoarjev in toplotnim upravljanjem. Poseben poudarek je bil na uporabi sistema Predictive Powertrain Controls, predvidljivega topografskega tempomata. Cilj je bil učinkovito uporabiti baterijo v kombinaciji z gorivno celico, tako glede pogona kot tudi za rekuperacijo pri vožnji navzdol.
Dva tovornjaka na vodik sta v 14 dneh opravila obsežen in zahteven program testiranja s skupno maso do 40 ton. Skupaj so prevozili 6.500 kilometrov in premagali 83 kilometrov višinske razlike. Posebej zahtevni so bili okoli 20 kilometrov dolgi odseki vzpona in spusta z nakloni od 10 do 12 odstotkov, s skupno razdaljo 1.600 kilometrov. Tovornjaka na gorivne celice so polnili s pomočjo mobilne postaje za oskrbo z vodikom Air Products, ki je bila postavljena v testni bazi v Valaisu.