Sedma generacija legende

Sedma generacija novega Volkswagna Transporterja je zapeljala na slovenske ceste. Povsem nova generacija ponuja več prostora, več nosilnosti, večjo vlečno zmogljivost, večjo učinkovitost in še več dovršenosti.

Volkswagen Transporter T7
Volkswagen Transporter T7 | Foto: Boštjan Paušer

Sedma generacija modela je predstavljena v treh različicah Transporter (kombi, furgon in keson) in tudi kot Caravelle (za prevoz potnikov). Vozila poganjajo najsodobnejši turbodizelski, priključni hibridni in električni pogonski sistemi. Pogon na vsa kolesa je na voljo kot opcija.

 Volkswagen Transporter T7

Tri vrste pogona

Predprodaja že poteka s tremi različnimi možnostmi moči motorja TDI: 81 kW (110 KM), 110 kW (150 KM) in 125 kW (170 KM). Prav tako je že mogoče naročiti novo razviti priključno-hibridni pogon (eHybrid) s sistemsko močjo 171 kW (232 KM). Kmalu bodo sledili trije električni pogoni z močjo 100 kW (136 KM), 160 kW (218 KM) in 210 kW (286 KM) ter neto kapaciteto baterije 64 kWh. Poleg tega bo na voljo električna različica z zmanjšano močjo in manjšo baterijo za mestni dostavni promet. 

Modela TDI in eHybrid imata pogon na sprednja kolesa. Sistem štirikolesnega pogona 4MOTION je na voljo kot opcija za različice TDI od 110 kW moči. Povsem električni modeli imajo pogon na zadnja kolesa; tukaj je kasneje načrtovana tudi različica s štirikolesnim pogonom. TDI s 125 kW je serijsko opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom; ta menjalnik je na voljo tudi kot opcija za 110 kW TDI. Samodejni menjalnik je serijski za priključne hibride in električne modele.

Volkswagen Transporter T7

Večje dimenzije

Novi Transporter je dolg 5.050 milimetrov (dodatnih 146 milimetrov v primerjavi s predhodnim modelom T6.1). Njegova medosna razdalja je bila podaljšana za 97 milimetrov na 3.100 milimetrov; opcijsko bo na voljo tudi medosna razdalja, podaljšana za 400 milimetrov (skupna dolžina: 5.450 milimetrov). Zunanja širina Transporterja je z 2.032 milimetrov večja za 128 milimetrov v primerjavi s svojimi predhodniki (brez zunanjih ogledal). 

Največja širina med kolotekoma je bila povečana za 148 milimetrov na 1.392 milimetrov. To olajša nalaganje euro palet. Dolžina tovornega prostora na tleh Transporterja z običajno medosno razdaljo je 2.602 milimetrov – to je dodatnih 61 milimetrov; s podaljšano medosno razdaljo se dolžina tovornega prostora poveča na 3.002 milimetrov. S povečano dolžino, širino in medosno razdaljo je Volkswagen lahko občutno povečal prostornino novega Transporterja. Največja prostornina različic z normalno medosno razdaljo je zdaj 5,8 m3. Različice z dolgo medosno razdaljo in visoko streho bodo sprejele do 9,0 m3 tovora. Transporter je lahko opremljen z do šestimi sedeži v potniškem prostoru in različnimi pregradami.

Volkswagen Transporter T7

Povečana nosilnost in vlečna zmogljivost

Transporter se kljub svoji velikosti z višino manj kot 2,0 metra (običajna streha) lahko zapelje v vsa običajna večnadstropna parkirišča. Z obračalnim krogom le 11,8 metra (običajna medosna razdalja) zlahka obvlada tudi ozke ovinke pri manevriranju. Največja nosilnost je do 1,33 tone. In če tudi to ni dovolj, lahko nova generacija Transporterja vleče prikolice težke do 2,8 tone, odvisno od različice (predhodnik: do 2,5 tone).

Volkswagen Transporter T7

Izboljšana serijska oprema

Volkswagen je razširil paket standardne opreme za nove modele Transporter v primerjavi s predhodniki. Sedaj so serijski žarometi LED, zadnje luči v LED-izvedbi, elektronska parkirna zavora s funkcijo Auto Hold, 12-palčni digitalni instrumenti (Digital Cockpit), infotainment sistem (vključno z radijem DAB+, Apple CarPlay, Android Auto, spletnimi storitvami in 13-palčni zaslon na dotik), večfunkcijski volan, sistem za zagon vozila brez ključa, senzor za dež, asistent za vozni pas, avtonomno zaviranje v sili in dinamični prikaz prometnih znakov. Furgon je zdaj serijsko opremljen tudi s pregrado. Kombi, opremljen s stekli zadaj, odlikujejo trije samostojni sedeži v drugi sedežni vrsti in avdio sistem s šestimi namesto štirimi zvočniki.

Volkswagen Transporter T7

Kot osebni avto

Prvi kilometri za volanom novinca naredijo zelo pozitiven vtis, udobje je na ravni osebnih vozil, tako da voznik sploh nima občutka, da sedi v dostavniku. Transporter ponuja zelo natančno krmiljenje in izvrstno zvočno izolacijo, zvočno udobje pa je seveda še boljše pri električno gnanih izvedbah.

Cene za novega Transporterja, ki ga je že mogoče naročiti v tovorni različici s kratko medosno razdaljo, se v Sloveniji začenjajo pri nekaj evrih več kot 30 tisoč, brez DDV, za dolgo medosno razdaljo je treba dodati šesto evrov. Potniška izvedba se začenja pri slabih 35 tisočakih, Caravelle pa je še dobra dva tisočaka dražja.

Volkswagen Transporter T7

Fotogalerija