Predani prvi Irizarjevi električni tovornjaki
29.07.2021 Španski proizvajalec avtobusov Irizar, ki je pred dvema letoma predstavil svoj prvi prototip električnega tovornjaka,...
Pri Škodi so se odločili za bolj ekološki pristop opravljanja prevozov znotraj podjetja. Na sedežu v Mladi Boleslavi so namreč pričeli s testiranji dveh električnih vlačilcev Framo s standardnimi polpriklopniki.
Z njuno uporabo naj bi na letni ravni zmanjšali izpuste CO2 za 60 ton in to je le prvi izmed korakov k čistejši prihodnosti. V nadaljevanju naj bi od junija prihodnje leto začeli uporabljati tudi skrajšane polprikolice, namenjene za prevoz baterij za električna vozila. Te bodo opremljene s transportno tehnologijo za avtomatsko nakladanje in razkladanje palet. Cilj podjetja Škoda je v prihodnje ves promet znotraj tovarne preusmeriti na uporabo električnih tovornjakov. Njhov doseg je približno 80 kilometrov, za polnjenje baterij pa so potrebne štiri ure in pol, medtem ko znaša poraba na sto kilometrov okoli 200 kWh.