Zmogljivejši motorji za Movana
25.09.2019 Opel je ob predstavitvi novega Movana predstavil tudi novo paleto BiTurbo motorjev, ki ponujajo večjo moč, več navora...
Na slovenske ceste so zapeljali Oplovi predstavniki lahkih gospodarskih vozil že dodobra zapeljali. Poleg že predstavljenega Opel Comba, se predstavniki podjetja Opel Slovenija podrobneje predstavili tudi modela Vivaro (oba smo lahko tudi preizkusili na poligonu varne vožnje na Vranskem in v cestnem prometu) in težko pričakovanega Movana ter Zafiro Life.
Od uvedbe leta 2001 so izdelali že več kot milijon Vivarov. Movana, največjega med Oplovimi gospodarskimi vozili, si je v trenutni generaciji omislilo že približno 170.000 kupcev in se uvršča med deset najbolje prodajanih modelov v svojem razredu. Vse to dokazuje pomen strategije lahkih gospodarskih vozil pri Oplu. Nemška znamka je začela ofenzivo modelov tako pri lahkih gospodarskih kot pri osebnih vozilih, cilj v Sloveniji pa je v letu 2020 v segmentu LGV podvojiti svoj tržni delež na približno 7 odstotkov.
Combo, Vivaro in Movano: tri uvedbe v enem letu
Najnovejša generacija kompaktnega Opel Comba je prišla na trg lani. Gospodarska različica Combo Cargo je takoj osvojila cenjeno nagrado ‘Mednarodni dostavnik leta 2019’ (International Van of the Year), kot osebno vozilo Combo Life pa je prepričal mednarodno žirijo AUTOBEST in postal ‘Najboljši nakup med avtomobili v Evropi 2019’ (Best Buy Car Of Europe). Povsem nova je tudi tretja generacija Opel Vivara, ki se mu bo naslednje leto pridružila različica s povsem baterijskim električnim pogonom. Kot zadnji od trojice je v prodajne salone pooblaščenih trgovcev pripeljal Opel Movano, ki se lahko pohvali s šštevilnimi varnostnimi sistemi (vseh skupaj je kar 14), celovito povezljivostjo in prilagodljivostjo. S temi novimi modeli ima Opel trenutno najmlajšo paleto lahkih gospodarskih vozil na trgu. Samo navzgor: večja prodaja lahkih gospodarskih vozil v prvem trimesečju 2019Oplova ofenziva lahkih gospodarskih vozil je v polnem razmahu, saj so v prvem trimesečju leta po vsem svetu zabeležili prodajo skoraj 33.000 LGV – v primerjavi z istim obdobjem leta 2018 to pomeni povečanje za 35 odstotkov. Tržni delež registracij v Evropi (E30) se je od januarja do marca povečal za 0,6 odstotne točke in je zdaj dosegel 4,7 odstotka. Opel si je s strateškim načrtom PACE! zastavil cilj, da do leta 2020 prodajo lahkih gospodarskih vozil poveča za 25 odstotkov.
V primerjavi z lanskim letom se je znatno povečalo povpraševanje strank tako po Movanu (+18 %) kot po Vivaru (+ 33%). A največje gonilo rasti je bila gospodarska različica novega Opel Comba. ‘Mednarodni dostavnik leta 2019’ je v prvih treh mesecih leta osvojil približno 6.900 kupcev – v primerjavi s prodajo njegovega predhodnika v prvem četrtletju leta 2018 je to kar 68-odstotno povečanje. Novi Vivaro tretje generacije bo Oplu zagotovil še večji zagon. Naprodaj je od konca marca, cene osnovnega modela Cargo Van pa se začnejo pri dobrih 18 tisočakih, medtem ko je za različico Crew Cab potrebno odšteti 21 tisočakov, Vivaro Combi 18 tisočakov in za platformo, pripravljeno za različne nadgradnje od 20 tisočakov dalje. Movano je pri trgovcih od konca letošnjega poletja.
Še širša dostopnost: lahka gospodarska vozila zdaj pri vseh Oplovih trgovcih
Pomen lahkih gospodarskih vozil za družbo Opel se odraža tudi pri spremembi načina prodaje. Prej so se morali kupci obrniti na posebne centre za lahka gospodarska vozila. Opel je zdaj prodajo LGV razširil na vse pooblaščene trgovce, ki lahko lahka gospodarska vozila razstavijo v svojem salonu. Movano, Vivaro in Combo so tako širše dostopni, saj se lahko kupci zapeljejo do najbližjega trgovca.
Obsežneje smo o teh vozilih že pisali v julijsko-avgustovski številki revije Transport & Logistika, ki si jo lahko preberete na tej povezavi.