Domača predstavitev: Renault Kadjar
30.01.2019 Prenovljeni Kadjar, ki je bil predstavljen na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu, je napredoval na vseh področ...
Na sejmu Viva Technology, ki je v Parizu potekal od 16. do 18. maja 2019, je Skupina Renault oznanila prve preskuse uporabe svojega dostavnega vozila Renault EZ-FLEX v sodelovanju s francosko pošto - Skupino La Poste, katerih namen je boljše razumevanje bodočih načinov dostave do vrat v urbanem okolju.
Sodelovalen, inovativen in edinstven pristop med obema podjetjema dokazuje njuno zavezanost trajnostni in odgovorni mobilnosti v službi dostave v mestnem okolju. Renault EZ-FLEX, ki je bil razkrit v aprilu 2019, je preskusen električen in povezljiv dostavnik, ki je kompakten in okreten ter ima modularno zasnovan zadnji del. Analiza podatkov o vozilu in odzivi poštnih uslužbencev bodo služili poglobljenemu spoznavanju dejanskih potreb vsakdanje dostave do vrat. Kasneje bo deset primerkov Renault EZ-FLEX posojenih evropskim poklicnim uporabnikom, podjetjem, mestnim oblastem in občinam za obdobje do dveh let.
Vsak dan poštni dostavljavci krožijo po mestnih središčih, parkirajo, več kot stokrat vstopajo in izstopajo iz svojih dostavnikov, vanje nalagajo in iz njih razlagajo pošiljke. Pri tem želijo svoje poti opraviti naglo, tekoče in brez onesnaževanja.
Renault EZ-FLEX je kompakten in okreten, saj je bil zasnovan za potrebe prevoza dostavljavcev, in ker ima električen pogon, zagotavlja trajnostno mobilnost. Zadnji del ima modularno zasnovan, zato ga je možno prilagajati in z njim eksperimentirati, s čimer bo lahko omogočil opredeljevanje prihodnjih sprememb ekosistema preskusnih vozil. Renault EZ-FLEX je povezljiv in opremljen z mnogimi tipali, zato bo omogočil zbiranje in proučevanje podatkov o vsakodnevni rabi in poteh, njih dolžini, dosegu in hitrosti vozila in tudi številu postankov, s katerimi bo omogočeno bolj poglobljeno spoznavanje dejanskih razmer vsakdanjih dostav.
Podatke bodo preučili tudi v luči komentarjev dostavljavcev, njihovih vsakodnevnih izkušenjin omejitev ter odzivov v okolici. Vse zbrane podatke bodo uporabili za prilagajanje dostavnikov izzivom in potrebam prihodnje dostave v mestih. Ta inovativen pristop »preskušaj in spoznavaj« odstopa od tradicionalnih navad v velikoserijski avtomobilski industriji. Skupina Renault ima že precej bogate izkušnje na tem področju, še najbolj na račun udeležbe v formuli 1, v kateri Renault sodeluje že od leta 1977, saj tam velja načelo neprestanega razvoja, preskušanja in uvajanja inovacij.