Zmagovalec Scania Driver Competition prejel svojo nagrado
29.10.2019 Andreas Nordsjø iz Norveške je bil proglašen za najboljšega evropskega voznika v finalu tekmovanj za voznike Scania 2...
Ljudje smo različnih oblik in velikostih. Scanijine kabine so zasnovane tako, da ustrezajo močnejšim, vitkim, visokim in manjšim šoferjem. Lahko imajo na primer kratke noge z dolgimi trupi in obratno, vsaka funkcija tovornjaka mora biti dostopna vsem osebam.
Zasnovati kabino tako, da ustreza vsem tipom šoferjev pa ni mačji kašelj. Zato pri podjetju Scania uporabljajo antropometrične podatke iz širokega izbora držav po vsem svetu. Ti vključujejo moške in ženske od 1,50 metra do 2,05 metra višine. Splošen trend, ki presenetljivo velja za vse države, je povečanje voznikov s prekomerno telesno težo, ki potrebujejo na primer daljše varnostne pasove. Različne tipe šoferjev lahko za volan tovornjaka dandanes posedejo kar virtualno z uporabo 3D modelov. S simulacijami lahko ocenijo ergonomijo vozil za različne voznike, ne da bi potrebovali ogromno uporabniških testov. Zapleteno dejanje, kot je voznikov doseg do okenca cestninske postaje skozi okno tovornjaka, se bo ne bo razlikovalo le glede na višino voznika, temveč tudi po dolžini trupa in roke. Virtualna skupina testnih voznikov lahko to preprosto preizkusi v 3D okolju. Ker pa ena velikost ne ustreza vsem, je potrebno zagotoviti možnosti za individualno prilagoditev volana, sedeža in stranskih ogledal. Cilj je uskladiti vse elemente kabine, da za vsakega voznika delujejo skladno, kot simfonični orkester.