Prva testiranja E-Actrosa že v teku
27.07.2018 Mercedes-Benzovi inženirji že preizkušajo 18- in 25-tonsko električno različico E-Actrosa. Testiranja se odvijajo na ...
Mercedes-Benz je s predstavitvijo novega Actrosa in vpeljavo novosti ponovno premaknil meje transporta, čeprav smo od novega Actrosa pričakovali več. Vsaj, kar se videza tiče. Toda bistvo ostaja očem skrito.
Novi Actros se namreč lahko pohvali z do 5 odstotki nižjo porabo kot njegov predhodnik, skozi celotno hitrostno območje lahko vozi delno avtonomno, je bolje interaktivno povezan, poleg tega ima namesto vzvratnih ogledal kombiniran sistem kamer in zaslonov. Ima tudi sistem za nadzor mrtvega kota, ki zaznava tako ovire, ob katere bi lahko ob zavijanju trčili, kot tudi kolesarje in pešce.
Druga zunanja optična sprememba so prednji žarometi. Ti so sedaj na vrhu obdani s svetlobno linijo in serijskimi dnevnimi lučmi LED. Poleg tega novi sistem zajema zasenčene in dolge luči kot tudi meglenke. Na zunaj je možno ločiti tudi različne vrste opreme. Tako je na primer na voljo tudi paket z videzom karbona in posameznimi dodatki.
Armaturna plošča skoraj brez stikal
Še največ sprememb je doživela nova armaturna plošča, ki je spremenjena v veliki meri. 10-palčni zaslon na sredini armaturne plošče je zamenjal običajne tipke. Pod njimi so tudi tipke za hiter dostop do funkcij (osvetlitev, hlajenje, gretje, telefon), vse funkcije pa prav tako možno opravljati preko na dotik občutljivega zaslona. Do vseh funkcij pa je prav tako možno dostopati preko tipk na desni strani volanskega obroča. Tipke na levi strani pa so namenjene upravljanju funkcij na osrednjem zaslonu armaturne plošče. Ta ne prikazuje zgolj hitrosti in vrtilne frekvence motorja, temveč tudi tlak v pnevmatikah in osno obremenitev. Mobilne naprave je možno priklopiti preko dveh USB-vtičnic, poleg tega je možna istočasna uporaba dveh mobilnih naprav hkrati. Sistem podpira tudi Android Auto in Apple Carplay. Digitalni tahograf DTCO in kartica Fleetboard omogočata shranjevanje 6 različnih profilov voznikov.
Več o novem Mercedes-Benz Actrosu si preberite v septembrski številki revije Transport & Logistika