Kako ravnati v primeru okvare vozila na avtocesti
08.07.2018 Vsaka ustavitev vozila na avtocesti in hitri cesti predstavlja oviro za ostale udeležence, ki lahko pripelje tudi do ...
Mercedes-Benzovi inženirji že preizkušajo 18- in 25-tonsko električno različico E-Actrosa. Testiranja se odvijajo na različnih lokacijah po Nemčiji.
Cilj je tovorna vozila, ki so brez lokalnih emisij in delo opravljajo brez pretiranega hrupa, uporabiti v mestnem prometu in med standardno dostavo blaga. Preizkušajo zmogljivosti tako dvoosnega in triosnega tovornjaka in v sicer v različnih razmerah: polno naložena, s hladilno nadgradnjo in ostalimi različnimi nadgradnjami, na dolgih razdaljah, v hribovitih predelih in tudi v mestnem prometu. Med samim preizkušanjem je veliko pozornosti namenjene pogonskemu agregatu in seveda zmogljivosti baterij ter dosegu vozila. Testiranja potekajo od sredina junija dalje, zaključila pa se bodo ob koncu leta.
Naslednji korak je dobava 10 testnih E-Actrosov strankam, ki jih bodo uporabile v vsakodnevnem transportu pri dobavi težkega tovora in tudi kot dostavna vozila. Litij-ionske baterije naj bi zadostovale za razdalje do 200 km, njihova kapaciteta pa znaša 240 kWh. Popolnoma napolnjene so lahko v dveh do treh urah.