Minitest: Vozili smo MAN TGX Evolion

Pri MAN-u so za največje ljubitelje te blagovne znamke pripravili paket EVOLION, ki smo ga na hitro predstavili že lani. Tokrat so enega pripeljali na ljubljansko predstavništvo, tako da smo si ga lahko temeljito ogledali in z njim se tudi zapeljali.

Minitest: Vozili smo MAN TGX Evolion
S posebno poslikavo že od daleč kaže, da ne gre za kakšno osnovno različico.

S posebno poslikavo že od daleč kaže, da ne gre za kakšno osnovno različico. Na veliko so uporabili nerjavno sijajno polirano jeklo, iz katerega so izdelani strešni nosilec s štirimi halogenskimi žarometi, prednja in stranska zaščita spojlerjev z okrasnimi lučmi LED ter stopnice. S kovinskim leskom se svetita tudi troblji na levi strani kabine.
Vožnja je varna in varčna, pri 85 km/h se motor vrti z malo več kot 1.100 vrt/min.

Voznika razvaja vrhunska notranja oprema, začenši z odličnima izdatno nastavljivima zračno vzmetenima, prezračevanima in ogrevanima sedežema, od katerih je sovozniški vrtljiv okoli navpične osi. Postelja je ena, a zato široka in udobna, namesto zgornje pa so trije veliki predali. Stranska sta namenjena voznikovi prtljagi ali opremi, na sredini pa je mini kuhinja z mikrovalovno pečico in s kavnim avtomatom. Za dodatne tri velike predale so našli prostor nad vetrobranom, pod dvižno posteljo pa ob hladilniku prostore za drobno opremo. Tu sta še dva velika predala, dosegljiva z zunanje strani. Seveda v tako »nobel« različico spada še satelitski TV sprejemnik.Mini kuhinjo so spravili v srednji predal nad posteljo.

Najmočnejši motor D26, generacije 6c (368 kW / 500 KM), je kombiniran z menjalnikom MAN TipMatic® 12+2, z izključljivim retarderjem. Vozniku so namenili širok nabor asistenčnih sistemov in pomočnikov za večjo varnost. Toda to še zdaleč ni vse, saj so pri MAN-u kupcem pripravili zalo dolg seznam dodatne opreme, ki jo lahko poljubno izbirajo (MAN – individual). 

Vtise z vožnje vam bomo celovito predstavili v oktobrski številki revije Transport & Logistika.

Fotogalerija