Kako bo brexit vplival na logistični sektor
29.10.2019 O aktualni temi smo se pogovarjali z Olivierjem THOUARDOM, carinskim in davčnim direktorjem pri GEFCU. Skupina GEFCO ...
S tem vprašanjem so se soočili nemški inženirji in že uspešno našli rešitev. Tri težke tovornjake, do 40 ton, lahko parkirajo enega nad drugim. Vozniki pa med tem uporabljajo ločena počivališča. Pričakovani stroški nastanitve znašajo cca. 50 evrov. Fantazija? Ne.
To je nova ideja o parkiranju tovornjakov na počivališčih, na kateri dela nemško podjetje Abona. Koncept, ki so ga predstavili javnosti se imenuje Truck Tower. Inovativni projekt je morda odgovor na pomanjkanje parkirnih mest za tovornjake, kar je, kot dobro vedo vozniki, ki vozijo po Nemčiji, ena od težav industrije. Takšna večnadstropna zgradba bi omogočila povečanje zmogljivosti obstoječih parkirišč brez potrebe po dodatnem prostoru. Glede na napoved podjetja Abone bi lahko Truck Tower na 30 parkirnih mestih namestil do 87 tovornjakov. V središču zasnove je inovativen mehanizem. Pred vstopom v stolp se tovornjak stehta in usmeri na pravo mesto glede na njegovo težo, ter težo že parkiranih vozil. Tovornjaki se tako v objektu dvignejo in spustijo po načelu protiuteži in ustvarjajo energijo za poganjanje mehanizma. Poleg so na strehi nameščeni sončni paneli, ki proizvajajo električno energijo. To na primer pomeni, da se hladilniki lahko priključijo na električno omrežje in ne potrebujejo delovanja motorja. Faza načrtovanja je bila zaključena s testom izvedljivosti. Prvi prototip naj bi razvili v dveh letih.