Izdelan prvi serijski Expert na vodik

Prvi serijsko izdelani Peugeot s pogonom na vodik je sredi meseca decembra zapustil proizvodno. S tem je Peugeot postal eden prvih proizvajalcev, ki poleg električnih različic in različic z motorjem z notranjim izgorevanjem, v svojem prodajnem programu gospodarskih vozil ponuja vozilo z vodikovimi gorivnimi celicami.

peugeot-e-expert-hydrogen-5.jpeg

Peugeot e-Expert Hydrogen temelji na baterijski različici e-Expert. Osnova vozila je izdelana v Franciji, nato pa sledi dokončanje na proizvodnih linijah kompetenčnega centra Stellantis namenjenega vodikovi tehnologiji. Za polnjenje rezervoarja vozila so potrebne približno 3 minute, s polnim pa bo možno prevoziti do 400 kilometrov.

Sistem električne vodikove gorivne celice srednje moči je sestavljen iz:

  • Gorivne celice, ki proizvaja električno energijo, potrebno za pogon vozila, zahvaljujoč lastnemu rezervoarju za vodik.
  • Visokonapetostna litij-ionska polnilna baterija s kapaciteto 10,5 kWh, ki jo je mogoče polniti iz električnega omrežja in ki v določenih fazah vožnje poganja tudi električni motor.

Fotogalerija