Izšla je novembrska številka revije
21.11.2024 Nova številka revije Transport & Logistika je že na voljo na bencinskih servisih in vseh bolje založenih prodajnih me...
Motor nosi oznako TCG 7.8 H2 in je prvi Deutzov motorni sistem, ki ga poganja vodik in je namenjen ne samo uporabi pri prevozih na dolge razdalje. Po navedbah proizvajalca motor izpolnjuje EU okoljske omejitve glede emisij CO2 in nosi oznako "ničelne emisije". Pri Deutzu načrtujejo serijsko proizvodnjo za leto 2024.
Po besedah dr. Markusa Müllerja, glavnega direktor za tehnološki razvoj pri Deutzu, je šestvaljnik izdelan na že obstoječem konceptu motorja. "Motor ni samo CO2 nevtralen, ampak tudi zelo tih in že daje 200 kW moči," dodaja Müller, ki primarno uporabo vodikovih gorivnih celic vidi v stacionarnih sistemih in generatorjih ter v železniškem prometu.
Prvi pilotni projekt za proizvodnjo električne energije s stacionarno napravo je načrtovan z regionalnim partnerjem, delovati pa naj bi začel v začetku leta 2022.