Actros postal Mednarodni tovornjak leta 2020

Žirija 24 urednikov revij o gospodarskih vozilih in novinarjev je novi Mercedes-Benz Actros izbrala za mednarodni tovornjak leta 2020. Prestižno nagrado je v okviru sejma Solutrans v Lyonu prejel prof. Uwe Baake, vodja produktnega razvoja pri Mercedes-Benz Trucks.

Z novim Actrosom prvič po naših cestah
Odgovore na vprašanja: kako tovornjak pospešuje, kaj se zgodi po minuti vožnje brez rok, položenih na volanski obroč, kako z Actrosom precizno ranžiramo in še kaj boste lahko dobili v eni izmed naslednjih številk Transport in Logistika.

Za zmago se je Actors pomeril s pred nedavno predstavljenim Ivecovim paradnim konjem za prevoze na dolge razdalje S-way in z gorivom varčnim Volvo Trucks FH I-Save.

Na podlagi pravil za dodelitev naziva Mednarodni tovornjak leta (IToY) se nagrada podeli tovornjaku, ki je bil tržišču predstavljen v preteklih 12 mesecih, in ki je največ prispeval k trajnostnem razvoju cestnega prometa. Pri tem se upošteva več pomembnih kriterijev, vključno tehnološke inovacije, udobje, varnost, vozne lastnosti, varčnost, okoljski odtis in skupne stroške lastništva (TCO).


Mercedes-Benz je s predstavitvijo novega Actrosa ponudil tovornjak, ki uvaja številne novosti na področju varnosti, delno avtomatizirane vožnje, prav tako pa tudi na področju prediktivega delovanja menjalnikov in tempomata. Med ostalimi novostmi je je žirija izpostavila uvedbo sistema MirrorCam, ki nadomešča tradicionalna zunanja vzvratna ogledala in vozniku učinkovito pomaga pri manevriranju, zavijanju ali menjavi voznih pasov. Poleg tega nova rešitev ne samo izboljšuje vidnost, ampak tudi aerodinamično učinkovitost.


Med nedavno testno vožnjo po južni Španiji so člani žirije Truck of the Year ocenili nov sistem Active Drive Assist, ki lahko v določenih pogojih prevzame vzdolžno in bočno vodenje tovornjaka, s čimer omogoča delno avtomatizirano vožnjo v celotnem hitrostnem razponu.Nazadnje so novinarji IToY pohvalili razširjene funkcije novega Actrosovega sistema za načrtno upravljanje pogonskega sklopa (PPC) in popolnoma digitalno instrumentno ploščo. Zlasti PPC se zdaj lahko uporablja tudi na vijugastih poteh, kar prihrani gorivo in zmanjša delovno obremenitev voznika.