Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Ford Trucks je pričel z vgradnjo novega avtomatiziranega menjalnika Ecotorq iz lastne proizvodnje, ki je na voljo za šasije in vlačilce Cargo, v zadnjem četrtletju letošnjega leta pa še za modele F-Max.
Doslej so bili modeli Ford Trucks opremljeni z menjalniki ZF, turški proizvajalec pa je z lastno inženirsko ekipo in proračunom 58 milijonov evrov razvil popolnoma nov avtomatiziran menjalnik Ecotorq. Novi 16-stopenjski menjalnik Ecotorq so v modele Cargo že začeli vgrajevati, vgradnja menjalnika Ecotorq v modele F-Max pa se bo začela v zadnji četrtini leta 2023. Novi menjalnik naj bi zaradi večjega števila prestav ponujal od 10 do 40 odstotkov krajši čas menjave prestav in manjšo porabo goriva.
Menjalnik ponuja program manevriranja, pri katerem lahko voznik natančno nadzoruje gibanje le z zavornim pedalom – brez pritiska na pedal za plin. Seznam funkcij vključuje tudi EcoRoll, kot tudi način delovanja "Power" za izrabo največje zmogljivosti. Skupaj z novim menjalnikom prihaja nov retarder, tako da bodo menjalniki Ecotorq opremljeni z retarderjem proizvajalca Voith.