Začetek testiranj vodikovega tovornjaka s strankami

Po fazi preizkusov na testni stezi in javnih cestah vodikovi tovornjaki Mercedes-Benz GenH2 prehajajo v novo razvojno fazo - to je testiranje v realnih pogojih uporabe pri izbranih kupcih.

Mercedes GenH2 tovornjak na vodik
Mercedes GenH2 tovornjak na vodik | Foto: Daimler Truck

V naslednji testni fazi bodo imela podjetja Air Products, Amazon, Holcim, INEOS in Wiedmann & Winz priložnost pridobiti praktične izkušnje pri transportu blaga na dolge razdalje s pogonom na vodik, medtem ko bo razvojna ekipa Daimler Truck pridobila dodatne informacije o delovanju tovornjakov v realnih delovnih pogojih.

Pet prototipov Mercedes-Benz GenH2 bo vsakodnevno opravljalo različne prevoze na dolge razdalje, kot je prevoz gradbenega materiala, ladijskih zabojnikov ali plinskih jeklenk.

Mercedes GenH2 tovornjak na vodik

Tovornjaki so opremljeni z dvema posebnima rezervoarjema za tekoči vodik (vsak ima kapaciteto 44 kilogramov), dvema moduloma gorivnih celic podjetja Cellcentric (skupno podjetje Daimler Trucks in Volvo Group), ki zagotavljata 300 kilovatov moči, in baterijo s kapaciteto 70 kWh, ki služi za pokrivanje koničnih obremenitev in shranjevanje energije, proizvedene pri rekuperaciji.

V predprodukcijski različici dva modula gorivnih celic poganjata dva elektromotorja z močjo 230 kilovatov (313 KM) in 1.577 Nm stalne zmogljivosti (330 kilovatov (449 KM) in 2.071 Nm kratkotrajne največje zmogljivosti), ki sta nameščena ob zadnji osi skupaj z dvostopenjskim menjalnikom.

Mercedes GenH2 tovornjak na vodik

Fotogalerija