Najstarejši voznik tovornjaka na svetu
20.11.2024 Najstarejši voznik tovornjaka na svetu se tudi po 90. rojstnem dnevu ne namerava upokojiti.
Družba je skladno z napovedmi uspešno začela z gradnjo pomembnega infrastrukturnega projekta – glavne ceste Markovci–Gorišnica–Ormož. Projekt, ki bo ključno prispeval k izboljšanju prometne varnosti in prometnega sistema v podravski regiji, so s srečanjem na lokaciji uradno obeležili ministrica za infrastrukturo mag. Alenka Bratušek, član uprave družbe DARS mag. David Skornšek in članica uprave družbe DARS Alenka Muhič.
Gradnja bo zaključena v 30 mesecih, predvidoma v prvih mesecih leta 2027. Celoten odsek, ki meri 16,09 km, vključuje pododsek Markovci–Gorišnica (5,73 km) in pododsek Gorišnica–Ormož (10,36 km), kjer je že zgrajen viadukt Sejanca. Na začetku gradnje bo poudarek na delu trase Gorišnica–Ormož, ki vključuje tudi gradnjo mostu čez kanal Formin, najzahtevnejšega objekta na trasi.
Kot je ob ogledu gradbišča nove cestne povezave poudaril mag. David Skornšek, član uprave DARS, gre za projekt, ki bo pomembno izboljšal pretočnost in varnost prometa v podravski regiji ter prispeval k večji povezanosti širšega območja Slovenije. »Projekt je rezultat tesnega sodelovanja med ministrstvom za infrastrukturo, lokalnimi skupnostmi in našimi izvajalci. Verjamem, da bomo s skupnimi močmi projekt uspešno zaključili ter izboljšali kakovost življenja in gospodarske možnosti v tej regiji,« je dodal.
Skupno 16-kilometrski odsek, ki vključuje tudi že zgrajeni viadukt Sejanca, sestavljata dva pododseka. Prvi, Markovci–Gorišnica, bo dolg 5,73 km, drugi, Gorišnica–Ormož, pa 10,36 km. Projekt, vreden 69,39 milijona evrov brez DDV, bo trajal 30 mesecev, kar pomeni, da zaključek gradnje pričakujemo v prvih mesecih leta 2027. Zavedamo se tudi pomena trajnostnega razvoja, zato smo pri načrtovanju projekta posvetili veliko pozornosti omilitvenim ukrepom za zmanjšanje vpliva gradnje na okolje.
Pomembno je poudariti, da bodo pri gradnji upoštevani vsi naravni in okoljski vidiki. Predvideni so številni omilitveni ukrepi, ki bodo pripomogli k zmanjšanju negativnih vplivov na okolje, vključno z zmanjšanjem hrupa in emisij ter ohranjanjem naravne dediščine in habitatov. S tem bomo zagotovili zaščito lokalnega prebivalstva, rastlinstva in živalstva ter prispevali k trajnostnemu razvoju območja.
Za nemoteno izvedbo projekta ni predvidenih večjih posegov v obstoječi prometni režim, saj bo promet potekal nemoteno. Pogodbeni izvajalec del je konzorcij Pomgrad d. d., VOC Celje d. o. o. in CP Ptuj d. d., vrednost del pa znaša 69,39 milijona evrov brez davka.
Izvajalec je s pripravljalnimi deli začel konec avgusta letos. Trenutno največ gradbenih aktivnosti poteka na dostopu do viadukta Sejanca in pri dokončanju del na viaduktu, da bo ta omogočil gradbiščni promet oziroma dovoz nasipnega materiala od viadukta Sejanca proti kanalu Formin (most prek kanala Formin bo sicer najzahtevnejši objekt na celotni trasi dvopasovne ceste). V Prvem delu gradnje se bodo izvajala dela na območju odseka Gorišnica–Ormož, mostu prek kanala Formin in drugih premostitvenih objektih. V nadaljevanju gradnje pa bo večja intenzivnost na odseku Markovci–Gorišnica in na zaključevanju del celotnega odseka.