Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Tovorna vozila DAF so nedvomno izjemna vozila, ki že vse od leta 1928 puščajo pomembno sled na poti transporta in logistike. Skozi zgodovino so si ustvarila ugled, so zanesljiva, obenem pa izpolnjujejo zahteve strank. Na slovenskem trgu jih že 25 let uspešno zastopa podjetje Cordia, d. o. o.
Kako se je vse skupaj začelo?
Podjetje Cordia je uradno začelo svojo pot v poletnih mesecih leta 1990. Toda sprva dejavnost ni vključevala prodajein servisa tovornih vozil, kot bi morda pomislili. Ne, podjetje je sprva delovalo na področju prodaje notranje opreme. Bili so namreč prvo podjetje v Sloveniji, ki se je ukvarjalo s hidrokulturo in vodometi. Eden izmed njih še zdaj krasi Casino Perla v Novi Gorici. Od tod tudi izhaja ime podjetja (Corydalis), ki je latinsko ime za rastlino Petelinček.
Med letoma 1992 in 1993 je sledilo prilagajanje trgu, podjetje pa se je začelo vse bolj posvečati tudi gradbenemu sektorju. Tukaj so izredno ponosni na lastno inovacijo hidravličnega spajanja rebrastih armatur pri blokovni gradnji, katero je takrat uspešno in v veliki meri uporabljajo gradbeno podjetje SCT. Sledilo je leto 1994 in na zagrebškem sejmu so se na račun prejšnjih delovnih izkušenj prvič srečali tudi s predstavni-ki podjetja DAF. Hitro je postalo jasno, da sta si podjetji naklonjeni in že leta 1995 je sledil podpis pogodbe o sodelovanju. Začelo se je intenzivno zastopanje znamke DAF na slovenskem in hrvaškem tržišču, program gradbeništva pa so opustili.
Vstop na trg gospodarskih vozil
Zgodba o gospodarskih vozilih se je začela v Stražišču pri Kranju, kjer so najprej osnovali servisni center za gospodarska vozila DAF v Alpetur potovalni agenciji. Pogoj DAF-a je namreč bil, da mora biti najprej osnovan servis in šele nato sledi tudi prodaja. Objekt je zajemal tudi vso podporno infrastrukturo s finančnim in računovodskim oddelkom, oddelkom prodaje tovornih vozil, prav tako pa tudi skladišče in oddelek prodajajo rezervnih delov.
Druga prelomna točka je sledila leta 1999, ko so v Medvodah kupili parcelo z že obstoječimi servisnimi delavnicami, namen pa je bil postavitev novega, modernega DAF centra. Leto kasneje so bili na tej lokaciji že postavljeni tudi prvi temelji za razširitev objekta, obenem pa so se odločili tudi za temeljito prenovo obstoječega. Leta 2003 se je začela gradnja, ki je bila zaključena leta 2005. Takrat je novi prodajno-servisni center, kjer se izvajajo vse dejavnosti povezane z znamko DAF, odprl svoja vrata.
Druga prelomna točka je sledila leta 1999, ko so v Medvodah kupili parcelo z že obstoječimi servisnimi delavnicami, namen pa je bil postavitev novega, modernega DAF centra. Leto kasneje so bili na tej lokaciji že postavljeni tudi prvi temelji za razširitev objekta, obenem pa so se odločili tudi za temeljito prenovo obstoječega.
Zaradi vse večjega povpraševanja in da bi lahko tudi strankam na štajerskem koncu Slovenije ponudili svoje kvalitetne usluge, so leta 1998 odprli prvi servis v Mariboru v sklopu MPP Maribor, kjer so izdelovali avtobuse. Tam je bila izvedena tudi donacija Nizozemske, ki je donirala pet avtobusov za prevoz invalidov. Šasija in motor sta bila DAF-ova, medtem ko je bila nad-gradnja plod njihovega dela. V Maribor se je podjetje Cordia vrnilo leta 2013, in sicer sprva z najetjem poslovnih prostorov na Bohovi.
2018 je sledila otvoritev že drugega servisnega centra v Sloveniji. Ta med drugim ponuja tudi servis priklopnih vozil Schmitz Cargobull, iz- dajo ATP certifikatov za prikolice, prav tako pa izvajajo tudi popravila izolativnih nadgradenj.
Odločitev se je hitro pokazala kot dobra, tako da so že samo tri leta kasneje začeli izgradnjo novega objekta v Hočah. Gradnja je trajala dve leti in leta 2018 je sledila otvoritev že drugega servisnega centra v Sloveniji. Ta med drugim ponuja tudi servis priklopnih vozil Schmitz Cargobull, iz- dajo ATP certifikatov za prikolice, prav tako pa izvajajo tudi popravila izolativnih nadgradenj. Poleg že omenjenih objektov se servisni točki nahajata še v Krškem in Ambrusu, podjetje Cordia pa ob tem zagotavlja tudi 24-urni mobilni servis.Majda Menart Bitenc je gonilna sila medvoškega podjetja. Sodelavci jo opisujejo kot resno osebo, ki zna vedno prisluhniti, vendar enako pričakuje tudi od zaposlenih. Obožuje vse, kar je domače, slovensko.
In vsega tega zagotovo ne bi bilo brez resnosti in odločnosti Majde Menart Bitenc, ki je gonilna sila medvoškega podjetja. Sodelavci jo opisujejo kot resno osebo, ki zna vedno prisluh-niti, vendar enako pričakuje tudi od zaposlenih. Obožuje vse, kar je domače, slovensko. Čokolada Berryshka je nje-na najljubša, zjutraj mora obvezno dišati po turški kavi, rada je v domačem kraju in pešači naokoli s svojo psičko. Je deloholik, živi in diha za Cordio, kar je verjetno poleg zaposlenih tudi glavni razlog za uspeh podjetja. Na svoji poti je namreč morala Majda razbiti marsikateri stereotip, pohoditi marsikateri ego, in le trdno delo je podjetje pripeljalo tja, kjer je sedaj – na sam vrh.