Izšla je novembrska številka revije
21.11.2024 Nova številka revije Transport & Logistika je že na voljo na bencinskih servisih in vseh bolje založenih prodajnih me...
Na sejmu Solutrans v Lyonu so včeraj zvečer razglasili zmagovalce: mednarodni tovornjak, dostavnik in poltovornjak oziroma pick-up leta 2024. Pri tovornjakih pa so podelili tudi nagrado za inovacijo leta.
Naziv mednarodni tovornjak leta 2024 je prejel Volvo FH Electric - to je prvič, da je na izboru nagrado prejel električni tovornjak. Žirija je pohvalila zmogljivost električnega tovornjaka, brezhibno pospeševanje, tiho vožnjo in obnašanje brez tresljajev. "Z uvedbo FH Electric je Volvo Trucks ponudil najsodobnejšo linijo baterijskih električnih vozil, primernih za široko paleto transportnih operacij. To je dokaz, da energetski prehod postaja vse močnejši tudi v današnjem zahtevnem poslovnem okolju," je povedal Gianenrico Griffini, predsednik žirije za izvor mednarodnega tovornjaka leta.
MAN Truck & Bus je prejel nagrado 'Truck Innovation Award 2024' s strani mednarodne žirije za tovornjak leta. Proizvajalec gospodarskih vozil je bil nagrajen za raziskovalno-razvojne projekte na področju avtonomne vožnje - ANITA in ATLAS-L4. V svojem govoru je predsednik žirije Gianenrico Griffini, ki zastopa 25 mednarodnih novinarjev s področja tovornjakov, poudaril: "Napredne značilnosti obeh projektov, prispevek k avtomatizaciji prevoza od vozlišča do vozlišča in intermodalnega transporta ter plodno projektno sodelovanje med MAN Truck & Bus, ponudniki logistike, dobavitelji sestavnih delov, raziskovalnimi ustanovami in upravljavci javne infrastrukture kot bistvenega pomena za nagrado Truck Innovation Award 2024, ki bo podeljena projektoma MAN ANITA in ATLAS-L4 za avtonomno vožnjo."
V triindvajsetih letih je Ford Transit petkrat prejel nagrado Mednarodni dostavnik leta (IVOTY), novi Ford Pro Transit Custom je zadnji prejemnik nagrade IVOTY za leto 2024. Na izboru za IVOTY 2024 je žirija, sestavljena iz 24 članov vodilnih publikacij o gospodarskih vozilih po vsej Evropi, tudi naše revije, dala najboljše ocene najnovejšemu Fordu Transitu Custom, pred novim Ivecom eDaily in Renault Trafic E-Tech.
Drugi finalisti so bili HYVIA Master E-Tech H2, Mercedes-Benz eCitan in Opel Vivaro-e Hydrogen, kar kaže na raznolikost in izbiro pogonskih sklopov, ki so danes na voljo v sektorjih lahkih gospodarskih vozil.
»Kot že omenjeno, je to že petič, da je Ford Transit zmagal na IVOTY, prvič v letih 2001 in 2007 in kmalu po lansiranju nove generacije si je Transit Custom zagotovil naslov leta 2013 in ponovno leta 2020. Pomemben dosežek in čestitke vsem,« je ob podelitvi povedal Jarlath Sweeney, predsednik žirije IVOTY.
Tako Ford Pro kot Volkswagen Commercial Vehicles sta zdaj trikrat prejela nagrado International Pick-up Award (IPUA). Medtem ko sta Ford Ranger in Volkswagen Amarok dosegla svoj 'hat-trick' zmag IPUA, sta si ga tokrat razdelila - to se je zgodilo prvič od začetka podeljevanja te nagrade leta 2010.
»Po skupinskih testih IPUA 2023, ki so prejšnji mesec potekali v Grčiji, je bilo nemogoče ločiti oba modela enega od drugega, saj sta bila novi Ranger in Amarok razvita skupaj in ju izdelujejo v Fordovi tovarni v Južni Afriki. Čeprav gre za projekt sodelovanja, je vsakemu proizvajalcu uspelo ohraniti svoj edinstven slog in vozne lastnosti, o čemer bodo pričale stranke,« je pojasnil Jarlath Sweeney, predsednik žirije IPUA.
S to sedmo izvedbo IPUA je šesta generacija Rangerja dodala naslove, osvojene v letih 2013 in 2020, medtem ko je originalni Amarok osvojil otvoritveno trofejo leta 2011 in ponovno leta 2018 z nadgrajeno različico.