Kamaz-Master s pnevmatikami Continental
13.02.2017 Kamazu je uspelo! In to zagotovo tudi s pomočjo premium pnevmatik Continetal. Ekipa Kamaz-Master je namreč slavila zm...
Continental je razvil radarski sistem za pomoč pri zavijanju, ki ga lahko upravljavci voznega parka naknadno namestijo na težka gospodarska vozila in je že na voljo pri specializiranih prodajalcih. Continental je doslej edini proizvajalec, ki se zanaša na izključno radarsko tehnologijo, ki zaznava in klasificira kolesarje in pešce.
Radarski sistem Continental RightViu je mogoče z enostavnim postopkom namestiti na vozila, za njegovo uporabo ni potrebe po zaslonu v kabini. Radar je nameščen na nosilcu vzvratnega ogledala, zato ni potrebe po njegovem nameščanju na karoserijo, uporablja pa obstoječi CAN bus podatkovni vod v vozilu. S tem je tudi odpravljeno zamudno delo, kot je na primer nameščanje dodatnih kablov v kabini. Edina zahteva pri njegovi montaži je, da mora biti radarski senzor nameščen na višini najmanj dveh metrov, kar omogoča pravilno območje zaznavanja. Ta pogoj pa izpolnjuje večina avtobusov in težkih tovornjakov. Po predstavitvi radarskega sistema za težka gospodarska vozila, lahko pričakujemo tudi različico za lahka gospodarska vozila, ki bo prav tako uporabljala radarsko tehnologijo.
V prihodnje tudi uporaba umetne inteligence
Radarski sistem zagotavlja zanesljivo zaznavanje drugih udeležencev v prometu, ki se nahajajo v bližini vozila. Zaznano območje je štiri metre ob strani vozila in do 14 metrov za sprednjim delom. Programska oprema VRU (ranljivi cestni uporabnik) predeluje informacije, ki so pridobljene s pomočjo radarskih senzorjev. Če se kolesar nahaja znotraj območja pokritosti, je voznik na to opozorjen z zvočnim in vizualnim signalom. Radarska tehnologija Continental je zasnovana na izkušnjah podjetja s področja avtomobilske tehnologije in znanja s področja asistenčnih sistemov. Podjetje za prihodnje načrtuje tudi razvoj tehnično bolj zapletene rešitve za prvo vgradnjo, ki bo za nadzor območja okoli vozila uporabljala umetno inteligenco.
Minimalna motnja – razbremenitev voznika
Opozorilna strategija voznika sledi načelu podjetja, da se voznika razbremeni poplave informacij v kabini in da so prave informacije zagotovljene ob pravem času. Prav iz tega naslova se pri zasnovni niso odločili za namestitev dodatnih zaslonov. Vozniki namreč prejmejo jasen opozorilni signal, ki usmerja njihovo pozornost k nevarni situaciji, s čimer lahko pravočasno zaznajo nevarnost morebitnega trčenja. Dodatne informacije o tem, kje se oseba nahaja, (v primeru uporabe zaslonov) so v tem trenutku pogosto nepomembne. V primeru, da uporabnik kljub temu zahteva vizualni prikaz na zaslonu, imajo pri Continentalu na voljo tudi to rešitev.