Prvi eActros 600 iz serijske proizvodnje
03.12.2024 Mercedes-Benz eActros 600 je tretji popolnoma električni tovornjak (poleg modelov eActros 300/400 in eEconic), ki zač...
Continental je predstavil novi generaciji pnevmatik za dostavnike in tovorna vozila. Nova linija pnevmatik Conti Hybrid Generation 5 ponuja do dvajset odstotkov več prevoženih kilometrov kot pri predhodni generaciji ob izboljšanem oprijemu in povečani vzdržljivosti.
Transportni in logistični sektor doživlja razcvet brez primere. Spremembe v vedenju potrošnikov in hitra rast spletnega nakupovanja so pripeljale do tega, da je prometni sektor postal največja veja transporta blaga v Evropi. Stabilne dobavne verige so pomembnejše kot kadar koli prej. Predvsem regionalni promet pridobiva vedno večji pomen in zlasti vozila, vključena v regionalni tovorni promet, morajo dokazati, da so sposobna prenesti veliko obremenitev. Pogosto zaviranje in ponovno speljevanje, manevriranje v tesnih situacijah in različna stanja obremenitve na spreminjajočih se razmerah cestne površine iz dneva v dan predstavljajo izziv za vse komponente vozila.
Kot edina kontaktna točka med vozilom in cesto imajo pnevmatike temeljno vlogo. Continental je razvil novo linijo pnevmatik Conti Hybrid generacije 5 za tovorna vozila in VanContact A/S Ultra za dostavnike, da bi bil kos izzivu vsakodnevnega opravljanja te zahtevne vloge na regionalnih poteh, ki vključujejo tudi avtocestne odseke.
Uvod v peto generacijo pnevmatik sta Conti Hybrid HS5 za krmilno os in Conti Hybrid HD5 za pogonsko os – v 22,5-palčnem formatu za kombinirano uporabo na regionalnih cestah in avtocestah. Nove premium pnevmatike se spopadajo z neštetimi izzivi z vrsto najsodobnejših dosežkov; inovativne tekalne plasti, gumene zmesi in najsodobnejše konstrukcije ohišja zagotavljajo vrhunsko zmogljivost z odlično kilometrino, vzdržljivostjo in oprijemom v kombinaciji z optimiziranim kotalnim uporom. Zaradi tega je novi Conti Hybrid zanesljiv partner skozi celotno življenjsko dobo. Nova linija pnevmatik Conti Hybrid Generation 5 izstopa z do dvajset odstotkov več prevoženih kilometrov kot pri predhodni generaciji – odvisno od velikosti pnevmatik.
Gumene zmesi, ki jih uporablja linija pnevmatik Conti Hybrid Generation 5, so bile razvite posebej za izpolnjevanje strogih zahtev regionalnega transporta. Tekalne plasti s svojo dvoslojno konstrukcijo in inovativnimi spojinami omogočajo veliko število prevoženih kilometrov in precejšnjo robustnost, hkrati pa optimizirajo kotalni upor pri uporabi v regionalnem prometu. To pozitivno vpliva tudi na učinkovitost porabe goriva in emisije CO2.
Tako Conti Hybrid HS5 za krmilno os kot tudi Conti Hybrid HD5 za pogonsko os ponujata vrhunsko zmogljivost v vseh vremenskih razmerah in to celo z manjšimi globinami profila proti koncu življenjske dobe pnevmatike. To je zasluga robustne tekalne plasti z novimi 3D-matričnimi lamelami v celotni širini.
Karkasa na Conti Hybrid HS5 v formatu 315/70 R22,5 prinaša dodatno stabilnost, enakomerno obrabo in optimalno možnost obnavljanja krmilne osi. Čez radialno karkaso v smeri vožnje poteka dolg in neprekinjen jekleni pas. Ta konstrukcija optimizira porazdelitev tlaka na kontaktni površini, zlasti pri različnih pogojih obremenitve. Prav tako zmanjša obremenitev na robovih, kar podaljša življenjsko dobo pnevmatike in možnost obnove.
Na novo razvita struktura tekalne plasti pnevmatike Conti Hybrid HD5 zelo učinkovito ščiti tekalno plast in ohišje pred poškodbami zaradi kamenja na pogonski osi. Sredinski utori z naraščajočimi izboklinami v drugi polovici življenjske dobe pnevmatike in posebni ejektorji za kamenje preprečujejo, da bi se kamenčki zagozdili v pnevmatiko, kar bi lahko vodilo do njene mehanske poškodbe.
Nove pnevmatike Conti Hybrid pete generacije bodo na voljo v številnih velikostih, sprva pa so v ponudbi najbolj razširjene dimenzije. Pozneje se bo ponudba postopno dopolnjevala z drugimi, prav tako bodo naknadno sledile tudi pnevmatike za prikolice.
Sprva bodo v ponudbi naslednji trije modeli pnevmatik:
Novi VanContact A/S Ultra jasno dokazuje, kako Continental stremi k trajnosti tudi pri pnevmatikah za dostavna vozila, vendar brez kompromisa pri lastnostih pnevmatik pomembnih za varnost. Novi model, ki se proizvaja v štirih velikostih s premerom 16 palcev, je mogoče namestiti na vozila, ki se najbolj pogosto uporabljajo za dostavo in razne storitve, kot so Mercedes-Benz Sprinter, Volkswagen Crafter in Fiat Ducato, pa tudi na manjša dostavna vozila, kot je Mercedes razreda V in Vito ali Volkswagen Transporter. Prihodnje leto se bo paleta izdelkov bistveno razširila in bo vključevala druge velikosti s premerom 15, 16 in 17 palcev.
Vse večja urbanizacija, splošen trend električne mobilnosti tudi v transportni industriji ter povečanje števila dostav v mestnih središčih in od vrat do vrat so močno spremenili navade in zahteve glede mobilnosti. Dostavniki se pogosteje vozijo na daljše razdalje, kar vključuje tudi vožnjo z ustavljanjem in speljevanjem v mestih – in vse te zahteve se odražajo v zasnovi novih pnevmatik serije Ultra. Continental je v ta namen razvil pnevmatike, ki so robustne in trpežne ter nudijo varnost in zmogljivost kotalnega upora vrhunskih izdelkov.
Da bi dosegli to visoko stopnjo napredka v lastnostih pnevmatik, so Continentalovi inženirji razvili novo gumijasto zmes, profil in bočnico. Gumeni zmesi so bila dodana nova polnila, ki zmanjšujejo kotalni upor – pomemben dejavnik za nizko porabo goriva in zmanjšane emisije CO2. Hkrati polimeri v tej novi spojini zagotavljajo veliko število prevoženih kilometrov tako poleti kot pozimi. Zimski uporabi so namenjene tudi tako imenovane 'snežne pasti' – majhne prečke v kanalih tekalne plasti, ki zadržujejo sneg v kanalih in tako zagotavljajo dobro trenje s snegom na cestišču. Prav tako stabilizirajo profil in prispevajo k natančni vodljivosti in velikemu številu prevoženih kilometrov.
Pametne 3D-lamele so bile razvite za doseganje dobrega oprijema pri vožnji po snegu in mokrih cestah, posebna zasnova, ki stabilizira bloke tekalne plasti in s tem poskrbi za kratke zavorne poti. Pri zimskem delovanju ta zasnova omogoča, da se lamela široko odpre, ko se zakotali v območje stika s tlemi, s čimer se prek robov lamele ustvari dober oprijem na snegu. Kombinacija zasnove profila in gumene zmesi blaži navzkrižje ciljev med velikim številom prevoženih kilometrov in kotalnim uporom ter oprijemom na mokri podlagi.
Continentalovi inženirji so razvili tudi nov, jasno viden indikator globine profila, ki prikazuje preostalo globino profila pnevmatike veliko bolje kot majhne izbokline v utorih. Štiri skupine številk, razporejenih po obodu pnevmatike na blokih tekalne plasti, označujejo preostalo globino profila med petimi, štirimi in tremi milimetri.
Kombiji, ki se vozijo v mestnih območjih, se težko izognejo trdemu stiku in drgnjenju pnevmatik z obcestnimi robniki. Da bi zagotovili, da je bočnica robustno odporna na tako težke pogoje, je bilo okoli celotne stranske stene nameščeno robno rebro. Njen 'opečni vzorec' ščiti bočnico pred poškodbami in tako prispeva k izjemni robustnosti pnevmatike.