Transit odslej z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom

Iz Forda so sporočili, da so začeli s proizvodnjo novega 10-stopenjskega samodejnega menjalnika za modele Transita z zadnjim pogonom (RWD). Z njegovo uporabo se zniža poraba goriva, izboljša trpežnost in možnost vleke do 2.800 kg težkih prikolic.

samodejni-menjalnik-transit
samodejni menjalnik transit

Novi menjalnik predstavlja idealno rešitev za tiste vrste uporabe Transita z zadnjim pogonom, kjer sta ključni prednosti samodejnega menjalnika preprosta vožnja in priročnost, na primer pri predelavah s težjimi nadgradnjami, kot so vozila za dostavo špecerije, reševalna vozila in avtodomi, pa tudi pri Fordovih priljubljenih tovarniških minibusih Transit s 15 in 18 sedeži.

Preizkušen tudi v drugih modelih
Inteligentni menjalnik, ki so ga razvili Fordovi inženirji, se je izkazal v pestrem razponu modelov od nagrajenih poltovornjakov Ranger in F150 pa vse do izjemnega športnega Mustanga. Z večjim obsegom prestavnih razmerij, v katerih lahko motorji delujejo kar najbolj učinkovito, je zasnovan tako, da lahko lastniki in upravljavci voznih parkov računajo na nižje stroške za gorivo.Ker bo na voljo s Transiti z zadnjim pogonom, ki jih poganja Fordov najsodobnejši 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue HDT s 170 KM, je moral 10-stopenjski samodejni menjalnik prestati intenzivno testiranje zmogljivosti in trpežnosti, s katerim so zagotovili primernost za zahtevno uporabo v gospodarskih vozilih z velikimi obremenitvami, s pogosto vleko prikolice in delovnimi urniki brez premorov.Proizvodnja je že v polnem teku, novi menjalnik za zadnji pogon pa temelji na glavnem paketu nadgradenj, ki jih je Transit uvedel v letu 2019, vključno z varčnejšimi in elektrificiranimi pogoni, povečano nosilnostjo in izboljšano povezljivostjo. Poleg 10-stopenjskega bodo še naprej na voljo tudi obstoječi 6-stopenjski samodejni menjalniki, namenjeni Transitu s sprednjim pogonom za manjše obremenitve.

Fotogalerija