Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Več naročil, več paketov več dostav: naraščajoče število paketnih dostav spreminja transportno branžo. In da bi se uspešno spoprijeli s tem in zmanjšali negativni vpliv na voznika in ceste, kot tudi znižali transportne stroške, so pri ZF v testnem centru pri Aachnu razvili in predstavili nove rešitve za transportno branžo.
Njihov ZF Inovation Truck 2016 je prikazal avtonomno manevrirno funkcijo Safe-Range, kako z senzoriko, inteligentno elektroniko in mehatroničnimi sistemi, optimizirajo pretovarjanje, če sta vozilo in skladišče povezana med seboj. Sistem temelji na stacionarnih kamerah in omogoča, da vozilo avtonomno parkira na nakladalno rampo. Za avtonomno parkiranje mora biti ZF sistem vzpostavljen, vozilo pa povezano s skladiščem.
Stacionarne kamere na rampi zaznajo vozilo, ki je opremljeno s sledilno točko na zadnjem delu. Računalnik v skladišču izračuna razdalje in jih preko brezžičnega omrežja pošlje na krmilno enoto ZF sistema telematike (Openmatics). Tam prevzame krmiljenje vozila v kombinaciji s električnim krmiljenjem osi podjetja ZF-TRW krmiljenje do rampe.