Rešitve za večjo učinkovitost

Pri Schmitzu se dobro zavedajo, da se njihove stranke soočajo s številnimi izzivi v obliki zapletenih predpisov, obveznega zmanjševanja izpustov CO2, visokih cen energije in konkurenčnega pritiska, zato so pred sejmom IAA v Hannovru predstavili rešitve in inovacije, ki učinkovito pomagajo pri poslovanju.

Schmitz Cargobull
Schmitz Cargobull

Schmitz Cargobull ponuja celovite rešitve, s široko izbiro izdelkov in storitev, prilagojenih specifičnim potrebam strank. Praktične in inovativne rešitve zagotavljajo zanesljiv transport blaga, povečujejo učinkovitost transporta ter izboljšujejo razpoložljivost in čas delovanja vozil.

2 schmitz boris billichandreas schmitzmarnix lannoijeTrenutne razmere na tržišču in plane za prihodnost so na novinarski konferenci predstavili (od leve proti desni): Boris Billich – direktor prodaje, Andreas Schmitz – glavni izvršni direktor in Marnix Lannoije – glavni tehnični direktor. Pričakujejo, da bodo tudi v prihodnje cene proizvodov zrasle. Želijo pa si tudi, da bi politika pri ustvarjanju zakonov upoštevala njihovo mnenje. 

Schmitz CargobullTovarna v Vrednu proizvaja hladilne polpriklopnike zabojnike za transport z nadzorovano temperaturo in suhi tovor ter proizvaja transportne hladilne enote Schmitz Cargobull S.CU. Približno 2000 zaposlenih skrbi, da vse poteka tekoče.

Schmitz Cargobull

S. KO CITY – Po meri mesta

Za dostavo v mestna središča, ko gre za hrano ali podobne potrebščine, ki jih je treba ohranjati sveže, se večinoma uporabljajo solo tovornjaki z nadgradnjami M.KO. Vendar so omejeni na 19 evro palet, zato v Schmitzu, poleg že standardne polprikolice S.KO City, v kateri je prostora za 27 evro palet, sedaj ponujajo novo, še bolj kompaktno in okretno varianto z dolžino 9,14 metra. Slednja ne sprejme le 22 evro palet ali 33 vozičkov, temveč je zaradi krmiljene zadnje osi tudi neverjetno okretna. Dodatno so pri Schmitzu povečali stabilnost in strukturno trdnost, podvozje pa je zaradi svoje modularnosti lažje popravljati in je za dva odstotka lažje. Seveda S.KO City še vedno uporablja preizkušeno tehnologijo Ferroplast, ki zdaj nudi skoraj 11 odstotkov boljšo izolacijo, kar zmanjšuje porabo goriva. Za hlajenje skrbi zunanja enota S.CU d80, ki je najpogostejša izbira, ta preverjeni 4-valjni dizelski agregat pa se ponaša tudi z variabilnim krmiljenjem hitrosti za večjo učinkovitost. S kompletom Silence je z 94,9 dB(A) eden izmed najtišjih agregatov na trgu in zato idealna izbira za jutranje mestne dostave. Poleg relativno nizke notranje višine 2.250 milimetrov za lažje premikanje po mestu je tu še optimiziran 'airline' pod, ki je odporen na zdrse in tudi poškodbe viličarjev, pri čemer je enostaven za čiščenje.

  Schmitz CargobullPolpriklopnik S.KO City z dolžino 9,14 metra lahko sprejme 22 evro palet in je, zaradi krmiljene osi, idealen za dostavo po mestih.10 b cityV kolikor so stopniške niso ob vozilu, varnostni sistem onemogoči, da bi se vozilo prestavilo.
S.KO CITY ponuja številne možnosti, ki prispevajo k večji varnosti. Vključujejo kamero za vzvratno vožnjo in delujoč reflektor na zgornjem robu zadnjega okvirja. Na voljo sta tudi dve vzvratni luči LED in dodatne varnostne luči zadaj. Utripajoče bočne luči so pritrjene tudi na desni in levi strani vozila. Profili snežne in ledene plošče na strehi z letvijo za odboj dežja v obliki črke V ščitijo tovor in druge udeležence v prometu, zvočni opozorilni sistem pa zmanjšuje nevarnost nesreče pri vzvratni vožnji.
10a cityPrav tako je bila posodobljena zasnova osrednje električne omarice, tako da so vsi električni priključki lahko dostopni. Vsi električni priključki s celotno dokumentacijo so tako na enem mestu ob naknadni vgradnji novih električnih možnosti in funkcij.

S.KOe COOL – Moč za največjo učinkovitost

Ko govorimo o trajnosti, je bil Schmitz prvi proizvajalec, ki je ponudil tovarniško rešitev s popolnoma certificirano električno hladilno polpriklopnico S.KOe Cool, čeprav se tudi sami zavedajo, da se, glede na višjo ceno same prikolice, njena donosnost kaže le na dolgi rok. Prikolica je v serijski proizvodnji in jo je možno naročiti že danes. Sestavljajo jo trije osnovni elementi, električni hladilni agregat S.CU ep85, ki nudi enako zmogljivost kot dizelski agregat, visokonapetostna baterija s kapaciteto 32 kWh in električna os v službi generatorja. Slednja, ki je vedno osrednja os, z rekuperacijo med vožnjo nad določenimi hitrostmi ali pri zaviranju, dodatno polni baterijo in deluje kot nekakšen podaljševalnik dosega. Sama baterija zadošča za 4 do 18 ur delovanja agregata, odvisno od zunanje temperature in potrebe po hladilni moči. Za dodatno optimizacijo delovanja prikolice je Schmitz na streho dodal 12-voltno sončno elektrarno z močjo približno 100 vatov, ki je povezana z baterijo hladilne enote, omogoča pa tudi daljše delovanje z dodatnimi funkcijami, kot so številni senzorji ali zaklepni mehanizem TL4, ki ga Schmitz ponuja patentirano.

V notranjosti prikolic S.KO Cool bomo našli tudi nov večnamenski pod s certifikatom nizke ravni hrupa PIEK, ki omogoča nakladanje pozno ponoči ali zgodaj zjutraj. Pritožbe strank so bile uslišane v obliki nove zaščitne mreže na spodnji strani zunanje hladilne enote, ki preprečuje vdor umazanije in majhnih predmetov, kot so listi. S popolnoma izoliranimi hladilnimi cevmi, ki so bolj odporne na poškodbe, se ohranja optimalno kroženje zraka, medtem ko je pregrado znotraj prikolice mogoče prilagoditi, da se kar najbolje izkoristi tovorni prostor. Pri hladilnih enotah S.CU Schmitz ponosno poudarja, da gre za izjemno modularne enote, ki uporabljajo iste tako imenovane hladne in tople elemente, okvirje in opaž, zato lahko izhajajo iz iste proizvodne linije.

9 slika hladilna enota s.cu dc 85 in s.ko coolCertificirana popolnoma električna izolativna polpriklopnica S.KOe Cool je že v serijski proizvodnji. Baterije omogočajo od 4 do 18 ur samostojnega delovanja. 

Schmitz CargobullNa streho se opcijsko lahko namestijo solarni paneli, ki polnijo baterijo električnega agregata.


Aerodinamična nadgradnja EcoFIX


Polpriklopnik s ponjavo S.CS X-TOUGH z robustno šasijo je zdaj na voljo z aerodinamično nadgradnjo EcoFIX. Ta različica, EcoGeneration, ponuja trajnosten koncept prikolice, ki zmanjšuje stroške in je prijazna do okolja. Nadgradnja EcoFIX je idealna za prevoz težkega blaga, kot so jekleni koluti. Nadgradnja je kombinirana s ponjavo POWER CURTAIN brez stranskih letvic, z XL certifikatom, Daimlerjevim certifikatom 9.5 in certifikatom za prevoz pijač.

Schmitz CargobullPolpriklopnik s ponjavo S.CS X-TOUGH z robustno šasijo, namenjen predvsem težjim tovorom, je zdaj na voljo z aerodinamično nadgradnjo EcoFIX. Ta različica,EcoGeneration, ponuja trajnosten koncept prikolice, ki zmanjšuje stroške in je prijazna do okolja.

Schmitz Cargobull

Schmitz CargobullPrihranek goriva omogoča nova aerodinamična škatla za shranjevanje EcoPack. 

Po višini nastavljivi varianti EcoFLEX in EcoVARIOS nudita večjo prilagodljivost in omogočata prevoz volumenskih tovorov. Modularna zasnova šasije omogoča preprosto vzdrževanje in popravila. Zaradi galvanizacije je šasija odporna proti koroziji, Schmitz Cargobull pa zagotavlja desetletno garancijo proti rjavenju na vse pocinkane dele šasije.

Schmitz CargobullAerodinamična oblika nadgradnje EcoFIX zmanjša zračni upor za približno 3,5 odstotka, kar dodatno zmanjšuje porabo goriva.

S.BO EXPRESS


Polpriklopnik S.BO EXPRESS z nadgradnjo Ferroplast je na voljo v dolžinah 13,62 in 15,0 metra. 15-metrska različica je za eno paleto daljša od standardne, dvonadstropni model pa nudi prostor za do 73 palet. Nadgradnja ščiti tovor pred vremenskimi vplivi in zmanjšuje tveganje kraje. Na voljo so lahke in ergonomsko optimizirane rolete s certifikatom XL, do 27 ton nosilnosti, ter paket za težke obremenitve.
Z modularnim sistemom je prikolico mogoče individualno konfigurirati s poenostavljenim pritrjevanjem tovora, dvonadstropnim sistemom in tirnicami za pritrjevanje. LED-osvetlitev po celotni dolžini zagotavlja dobro osvetlitev. Vozilo je na voljo tudi z notranjo višino 2.950 milimetrov.

Schmitz CargobullPolpriklopnik S.BO EXPRESS z nadgradnjo Ferroplast je na voljo v dolžinah 13,62 in 15,0 metra. 15-metrska različica je za eno paleto daljša od standardne, dvonadstropni model pa nudi prostor za do 73 palet. Nadgradnja ščiti tovor pred vremenskimi vplivi in zmanjšuje tveganje kraje.

Polpriklopnik S.BO PACE


Polpriklopnik S.BO PACE je prvič kombiniran z aerodinamično karoserijo EcoFIX. Z lahkimi ploščami v obliki satja tehta vsaka prikolica S.BO PACE približno 700 kilogramov manj kot primerljive prikolice, kar povečuje nosilnost in zmanjšuje porabo goriva. Aerodinamična oblika karoserije zmanjša zračni upor za približno 3,5 odstotka, kar dodatno zmanjšuje porabo goriva.
S.BO PACE je lahko opremljen s številnimi pritrdilnimi komponentami za zaščito tovora, nosilnost tal je standardno 5,4 tone, opcijsko pa 7,1 ali 8 tone za prevoz težjih tovorov.

Nova hladilna enota


Schmitz Cargobull že več kot 12 let ponuja lastne rešitve na področju hladilnih enot. Na sejmu IAA predstavljajo novo hladilno enoto S.CU dc85, ki ima pet odstotkov manjšo porabo goriva, večjo zanesljivost pri visokih zunanjih temperaturah in večjo trajnost, saj vsebuje 1,5 kilograma manj hladilnega sredstva. 

Majhna masa, velika nosilnost

Avstrijsko podjetje v lasti nekdanjega voznika Formule 1 Gerharda Bergerja ima za seboj tri desetletja izkušenj z razvojem in proizvodnjo posebej lahkih polpriklopnikov. Leta 2024 so se odločili za strateško partnerstvo s podjetjem Schmitz, ki je prevzelo 49-odstotni delež v družbi, tako da je zdaj mogoče izdelke iz avstrijskega Radfelda naročati prek široke mreže Schmitz, hkrati pa imeti dostop do rezervnih delov in celo možnosti financiranja. Poleg tega je telematski sistem Schmitz TrailerConnect serijsko na voljo pri prikolicah Berger. Majhna masa polpriklopnikov Berger ecotrail je še posebej iskana pri kupcih, ki zahtevajo visoko nosilnost, prednosti tovrstne konstrukcije pa se kažejo v manjši porabi goriva, manjši obrabi in seveda prevozu večje količine tovora. Za prikolice je torej značilna masa manj kot 5 ton, tehnična nosilnost do 33,5 tone, tako da kupec na koncu dobi približno 2,5 tone dodatne nosilnosti.

Osnova je šasija iz visokokakovostnega in robustnega jekla S 700, ki ga zaznamujejo trikotne odprtine v slogu logotipa, ki zmanjšujejo maso brez zmanjšanja trdnosti. Tla, debela le 20 milimetrov, so izjemno močna in lahka ter uporabljajo mešanico lesa in umetnih materialov za izjemno odpornost na težke obremenitve, vključno z viličarji do 7 ton osne obremenitve. Berger ecoCOIL SAPL 24 LTCn je zasnovan posebej za prevoz težkih jeklenih kolutov, kombinacija lahke šasije in ponjave na tehtnici pokaže 5,3 tone. Natančna varilna zasnova z vrhunskimi komponentami in celovito protikorozijsko zaščito zagotavlja maksimalno vzdržljivost pri transportu kolutov s premerom med 800 in 2.100 milimetrov. Berger namerava pokazati nov prototip, ki s premikanjem osi optimizira porazdelitev mase in poveča nosilnost. Prednosti se kažejo v panogah, kot so gozdarstvo ali distribucija pijač, pa tudi pri električnih vlačilcih, ki imajo zaradi velike mase baterij veliko obremenitev zadnje osi.

Schmitz CargobullOsnova prikolic Berger je šasija iz visokokakovostnega in robustnega jekla S 700, ki ga zaznamujejo trikotne odprtine v slogu logotipa, ki zmanjšujejo maso brez zmanjšanja trdnosti.

4b berger 2

Schmitz CargobullSpredaj je polpriklopnik S.CF ALLROUND 20-45 za prevoz kontejnerjev s tovarniško vgrajenim samostojnim agregatom. Zaradi izboljšane tehnologije, optimiziranega upravljanja in dodatnih funkcij je nova šasija idealen partner za vsako transportno nalogo. Za njim je prikolica BERGER ecoCOIL, ki omogoča do 2,5 tone večjo nosilnost.

Digitalne storitve in poprodaja

Z digitalizacijo prometni sektor postaja učinkovitejši, prilagodljiv in osredotočen na stranke. Schmitz Cargobull TrailerConnect je digitalna platforma za integracijo podatkov, sledenje v živo ter informacije o vozilu in tovoru.
Nova komunikacijska platforma Cargobull PartnerConnect omogoča hitro in učinkovito sodelovanje servisnih partnerjev. Predstavili so še start-up podjetje FLEETLOOP, skupno podjetje Greiwinga in Schmitz Cargobulla, ki ponuja digitalno rešitev za najem gospodarskih vozil.

 Schmitz CargobullZ EcoDuo se Schmitz Cargobull zavzema za vseevropsko uvedbo transportnega koncepta, ki optimalno izkorišča obstoječo infrastrukturo, zmanjšuje emisije CO₂, upošteva trenutne standarde transportne industrije, zlasti multimodalni transport, in predstavlja idealno rešitev za mestni promet. 


Fotogalerija