Rekordno leto za Daimler Trucks
10.01.2019 Leto 2018 je bilo eno izmed najbolj prodajno uspešnih v zgodovini podjetja Daimler Trucks. Globalno so namreč prodali...
Volkswagen je leto 2018 zaključil z novo rekordno prodajo. Skupno je znamka v svetovnem merilu v celotnem letu prodala 6,24 milijona vozil, kar je 0,2 odstotka več kot leta 2017.
Pozitivni prodajni rezultati v Južni Ameriki (+13,1 odstotka), v ZDA (+4,2 odstotka) in v Evropi (+3,6 odstotka) so kompenzirali močne gospodarske negotovosti na Kitajskem, v Argentini in v Mehiki ter deloma močne posledice prehoda na preizkusni postopek WLTP v Zahodni Evropi. Pri tem so se kot odločilna gonilna sila za rast izkazali ofenziva športnih terencev in številni drugi novi produkti znamke.
Globalna ofenziva športnih terencev znamke Volkswagen je že obrodila prve sadove. Kupci so dobro sprejeli številne nove modele, ki so bili predstavljeni na tržišča. Medtem ko je v svetovnem merilu prodaja osebnih vozil znamke v letu 2018 narasla za 0,2 odstotkih v primerjavi z letom 2017, je segment športnih terencev v istem obdobju narasel za 38,0 odstotka. To pomeni, da je skoraj vsak peti prodan Volkswagen športni terenec (19,2 odstotka). V letu 2017 je ta delež še znašal 13,9 odstotka.
Do leta 2025 bo imel Volkswagen v globalni ponudbi več kot 30 modelov športnih terencev s klasičnim in električnim pogonom. Ofenziva športnih terencev bo bistveno prispevala h krepitvi osnovne dejavnosti znamke in tako zagotovila, da bo znamka lahko izvedla potrebne milijardne naložbe v električno mobilnost in avtonomno vožnjo.
Vedno bolj priljubljeni so tudi Volkswagnovi električni avtomobili. Znamka je v preteklem letu skupno prodala okoli 50.000 izključno električnih avtomobilov in priključnih hibridov, kar je 13 odstotkov več kot leto poprej. Še posebej veliko povpraševanja je bilo za e-Golf1: dosegel je 45-odstotno rast prodaje in se s tem uvrstil med vodilne električne avtomobile v Nemčiji in Evropi.