Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Volkswagen predstavlja prve fotografije svojega popolnoma novega Transporterja. Povsem nova generacija ponuja več prostora, več nosilnosti, večjo vlečno zmogljivost, večjo učinkovitost in še več dovršenosti.
Sedma generacija modela bo predstavljena v treh različicah Transporter (kombi, furgon in keson) in tudi kot Caravelle (za prevoz potnikov). Vozila poganjajo najsodobnejši turbodizelski, priključni hibridni in električni pogonski sistemi. Pogon na vsa kolesa je na voljo kot opcija.
Predprodaja že poteka s tremi različnimi možnostmi moči motorja TDI: 81 kW (110 KM), 110 kW (150 KM) in 125 kW (170 KM). Prav tako je že mogoče naročiti novo razviti priključnohibridni pogon (eHybrid) s sistemsko močjo 171 kW (232 KM). Kmalu bodo sledili trije električni pogoni z močjo 100 kW (136 KM), 160 kW (218 KM) in 210 kW (286 KM) ter neto kapaciteto baterije 64 kWh. Poleg tega bo na voljo električna različica z zmanjšano močjo in manjšo baterijo za mestni dostavni promet. Modela TDI in eHybrid imata pogon na sprednja kolesa. Sistem štirikolesnega pogona 4MOTION je na voljo kot opcija za različice TDI od 110 kW moči. Povsem električni modeli imajo pogon na zadnja kolesa; tukaj je kasneje načrtovana tudi različica s štirikolesnim pogonom. TDI s 125 kW je serijsko opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom; ta menjalnik je na voljo tudi kot opcija za 110 kW TDI. Samodejni menjalnik je serijski za priključne hibride in električne modele.
Novi Transporter je dolg 5.050 mm (dodatnih 146 mm v primerjavi s T6.1). Njegova medosna razdalja je bila podaljšana za 97 mm na 3.100 mm; Opcijsko bo na voljo tudi medosna razdalja, podaljšana za 400 mm (skupna dolžina: 5.450 mm). Zunanja širina Transporterja je z 2.032 mm večja za 128 mm v primerjavi s svojimi predhodniki (brez zunanjih ogledal). Največja širina med kolotekoma je bila povečana za 148 mm na 1.392 mm. To olajša nalaganje euro palet. Dolžina tovornega prostora na tleh Transporterja z običajno medosno razdaljo je 2.602 mm – to je dodatnih 61 mm; s podaljšano medosno razdaljo se dolžina tovornega prostora poveča na 3.002 mm. Zahvaljujoč povečani dolžini, širini in medosni razdalji je Volkswagen lahko znatno povečala prostornino novega Transporterja. Največja prostornina različic z normalno medosno razdaljo je zdaj 5,8 m3. Različice z dolgo medosno razdaljo in visoko streho bodo sprejele do 9,0 m3 tovora. Transporter je lahko opremljen z do šestimi sedeži v potniškem prostoru in različnimi pregradami.
Transporter se kljub svoji velikosti z višino manj kot 2,0 metra (običajna streha) lahko zapelje v vsa običajna večnadstropna parkirišča. Z obračalnim krogom le 11,8 metra (običajna medosna razdalja) zlahka obvlada tudi ozke ovinke pri manevriranju. Največja nosilnost je do 1,33 tone. In če tudi to ni dovolj, lahko nova generacija Transporterja vleče prikolice težke do 2,8 tone, odvisno od različice (predhodnik: do 2,5 tone).
Volkswagen je razširil paket standardne opreme za nove modele Transporter v primerjavi s predhodniki. Sedaj so serijski žarometi LED, zadnjih luči v LED izvedbi, elektronska parkirna zavora s funkcijo Auto Hold, 12-palčni digitalni instrumenti (Digital Cockpit), infotainment sistem (vključno z DAB+, Apple CarPlay, Android Auto, spletnimi storitvami in 13-palčni zaslon na dotik), večfunkcijski volan, sistem za zagon vozila brez ključa, senzor za dež, asistent za vozni pas, avtonomno zaviranje v sili in dinamični prikaz prometnih znakov. Furgon je zdaj serijsko opremljen tudi s pregrado. Kombi opremljen s stekli zadaj odlikujejo trije samostojni sedeži v drugi sedežni vrsti in avdio sistem s šestimi namesto štirimi zvočniki.