Renaultovi dostavniki odslej tudi na vodik
30.10.2019 Renault uporabo električnih lahkih gospodarskih vozil razširja z uvedbo vodika. Skupina Renault je vodikovo tehnologi...
Praktičen in učinkovit dostavnik je primeren za podjetja, ki iščejo najboljše razmerje med ceno in uporabno vrednostjo, saj izpolnjuje njihove bistvene potrebe. Novi Express Van izdelujejo v Renaultovi tovarni v Tangerju, v Evropi in drugod pa bo naprodaj od aprila 2021.
Novi Renault Express Van zaznamuje dinamičen in robusten zunanji videz, ki je v skladu z oblikovnimi smernicami znamke Renault. Po merah se razlikuje od večine dostavnikov na trgu, zato je enostaven za nakladanje, ima moderno notranjščino z množico odlagališč ter udobna in trpežna sedeža. Lahko se pohvali z 1,91 metra dolgim podom tovornega prostora (s polno predelno steno) ob zunanji dolžini 4,39 metra in 716 mm široko odprtino drsnih bočnih vrat. Še bolj uporaben je z nosilnostjo do 780 kilogramov z bencinskim oziroma 650 kilogramov z dizelskim motorjem. Novi Express Van ima tudi rekordno prostornino vseh odlagalnih mest v potniškem delu (skoraj 48 litrov) in prostornino tovornega prostora (do 3,7 m³).
Tovorni prostor na ravni najboljših
Drsna bočna vrata imajo s 716 mm najbolj široko odprtino na trgu, dvokrilna zadnja vrata v razmerju 2/3 – 1/3 na zadku imajo zelo široko odprtino. Ponaša se z najboljšim razmerjem med uporabno dolžino tovornega prostora (1,91 m, s polno predelno steno) in skupno dolžino vozila. Dolžino tovornega prostora je možno povečati na 2,36 metra z odstranitvijo sovoznikovega sedeža in premikom dela mrežaste predelne stene, tako da lahko ponudi tovorni prostor velikosti od 3,3 do 3,7 m³. Ima nosilnost do 780 kg z bencinskim motorjem oziroma 650 kg z dizelskim motorjem. Če je treba prepeljati še več tovora, je za doplačilo na voljo tudi s standardno vlečno kljuko. Za varno pričvrstitev in enostavno nakladanje ima na podu šest vrtljivih obročkov za privezovanje in štiri na stranicah (za doplačilo) ter do 18 W močno stropno lučko (za doplačilo s svetilnimi diodami). Ključ s tremi gumbi (zložljiv ali tudi ne) omogoča neodvisno odklepanje tovornega in potniškega prostora. Glede na potrebe so na voljo predpražnik iz kavčuka za zaščito praga, shranjevalni prostor v drsnih vratih, protizdrsen lesen pod tovornega prostora in lesene notranje obloge stranic.
Notranjost zasnovana za uporabnost in udobnost
Enako kot zunanjost je tudi notranjost oblikovana moderno in ima vodoravno armaturno ploščo, na kateri je več priročnih odlagalnih mest. Prevleke iz odporne tkanine na udobnih sedežih, ki telesu zagotavljata dobro oporo, poskrbijo za kar najmanj utrudljivo vožnjo. Prihaja z nizom novih pomagal za vožnjo, ki bistveno povečajo njeno varnost in voznikov pregled nad okolico.
Nabor štirih bencinskih in dizelskih motorjev
Na izbrane trge bo prišel z 1,3-litrskim bencinskim motorjem TCE 100 FAP ter dizelskima motorjema 1,5 Blue dCi 75 in Blue dCi 95, ki jamčijo omejeno porabo goriva. V Sloveniji bosta trenutno na voljo le dizelska motorja. V Evropi je novi Express Van naprodaj z bencinskim motorjem 1,3 TCE 100 FAP (75 kW, 200 Nm) ter dizelskima motorjema 1,5 Blue dCi 75 in 95 (55 kW, 220 Nm oziroma 70 kW, 240 Nm). Ti motorji so vedno kombinirani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Na voljo je tudi dizelski motor Ecoleader 1,5 Blue dCi 75, ki ima hitrost omejeno na 100 km na uro, kar zagotavlja omejeno porabo goriva ne glede na voznikov način vožnje (prihranek 0,5 l/100 km in 12 g CO2/km v kombiniranem ciklu WLTP).
Poleg tega je možno na armaturni plošči vklopiti sistem Eco-Mode, kar omogoča do 12 odstotkov dodatnega prihranka pri gorivu. Opozorilnik za prestavljanje (Gear Shift Indication) voznika obvešča, kdaj je najprimernejši trenutek za zamenjavo prestave in s tem prihrani še do 5 odstotkov goriva. Omeniti je treba, da je interval rednega servisnega vzdrževanja 30.000 kilometrov ali dve leti (karkoli je doseženo prej in glede od načina vožnje voznikov).