Preizkusili smo MAN-ov posodobljen motor D08

V Muenchnu smo v okviru MAN Light Duty Truck Day (predstavitvenega dneva lažjih tovornjakov) preizkusili MAN-ova tovorna vozila razredov TGE, TGL in TGM. Pri slednjih dveh je bil največji poudarek na posodobljenih motorjih D 08.

Preizkusili smo MAN-ov posodobljen motor D08

V najlažjem razredu, TGE, smo lahko zapeljali z različnimi nadgradnjami. MAN goji tesno sodelovanje z različnimi izdelovalci nadgradenj in kar 73 % vozil za kupce le-ti predelajo oziroma prilagodijo. Tako smo sedli za volane TGE-ja, prilagojenega za zimsko službo, klasičnega tristranskega prekucnika in kotalnega prekucnika (hoockloader). Vse so poganjali najmočnejši motorji za ta model (130 kW / 177 KM).. Vozilo za zimsko službo je namenjeno čiščenju snega in posipanju ulic ter pločnikov v mestnih središčih, ali pa za ozke ceste po vaseh. Nadgradnja za posipanje se enostavno odstrani, tako da je mali tovornjak uporaben vse leto.Prekucnik je nepogrešljiv za dela v območjih, kjer so ulice ozke. 

Zaboj pri kotalnem prekucniku je široko uporaben – od prevoza razsutih materialov do transporta manjših vozil in strojev. Če ga polnimo ročno, ga je mogoče spustiti na tla in tako delavcem olajšati delo.

Preizkusni TGL je imel podaljšano kabino za posadko (1+5 oseb) in tristranski prekucnik, poganjal ga je štirivaljni motor s 153 kW (220 KM). TGM s šestvaljnim motorjem (213 kW / 290 KM) pa je bil nadgrajen za prevoz zabojnikov za dvig na štiri ročice. Z vsakim smo prevozili testni krog in preverili, kako delujejo nadgradnje. Več boste lahko prebrali v decembrski številki.Idealen za gradbeništvo – ob petih delavcih v podaljšani kabini lahko voznik pripelje tudi okoli 5,5 ton opreme in materiala.


Voznik zabojnik naloži in raztovori s pomočjo daljinskega upravljalnika.