Preizkušamo modele FH s prenovljenim i-Save

Naše uredništvo se te dni mudi na Češkem, kjer preizkušamo modele FH s posodobljeno različico sistema I-Save.

volvo-fh-i-save-4
Poleg nadgradnje sistema I-Save so pri Volvo Trucks novo generacijo modela FH naredili še bolj aerodinamično.

Pri Volvo Trucks so izbranim novinarjem omogočil preizkušanje prenovljenega sistema I-Save, katerega delovanje je, v primerjavi s predhodno različico, še učinkovitejše.

Tovornjaki nove generacije naj bi tako v primerjavi s standardnimi različicami s 13-litrskim motorjem Euro-6 Step D, znižali porabo goriva za do 10-odstotkov. To je tudi tri odstotke več kot modelih Volvo FH s sistemom I-Save, predstavljenim leta 2019.

Novi modeli Volvo Trucks FH s sistemom I-Save so del evropske palete prodajnega programa naslednje generacije družbe Volvo Trucks, ki je bila predstavljena spomladi 2020. Posodobljeni I-Save vključuje številne rešitve za varčevanje z gorivom. Najpomembnejši je motor Volvo D13TC – 13-litrski motor s sistemom Turbo compound -  ki je bil predstavljen na začetku leta 2019, in velja za trenutno najbolj varčen motor švedskega proizvajalca.

Da bi omogoči dodatne prihranke, so razvijalci posodobili programsko opremo na podlagi podrobne analize podatkov uporabnikov sistema I-Save. Izboljšali in optimizirali so ravnotežje med porabo goriva in voznimi zmogljivostmi, kar prinaša nadaljnje zmanjšanje porabe goriva pri vožnji v načinu Eco.

Poleg nadgradnje sistema I-Save so pri Volvo Trucks novo generacijo modela FH naredili še bolj aerodinamično. Za še večji prihranek goriva ima I-See zdaj novo funkcijo. Ta omogoča tovornjaku, kadar je to smiselno, da motor nekoliko poveča moč in nato jadra, tudi na cestah, ki človeškemu očesu delujejo kot položne.

Več o tem, kako se prenovljeni I-Save obnese v praski, si boste lahko prebrali v aprilski številki revije Transport & Logistika.