Povečanje produktivnosti dostavnih vozil

Ford je napovedal FORDLiive – novi povezani sistem za povečanje časa razpoložljivosti, ki je zasnovan tako, da bo uporabnikom Fordovih gospodarskih vozil pomagal povečati produktivnost z maksimalno razpoložljivostjo njihovih vozil.

fordtelematicsfleethealthdashboard_1

FORDLiive obljublja spremembo načina uporabe in vzdrževanja Fordovih vozil z zmanjšanjem števila okvar, kar bo omogočilo manj časovno potratnih obiskov servisnih delavnic, servisiranje in popravila pa bodo opravljeni hitreje. Fordove projekcije kažejo, da bi lahko FORDLiive čas, ko vozilo ni na voljo, zmanjšal za do 60 odstotkov.

Sistem, ki povezuje uporabnike Fordovih gospodarskih vozil, omrežje Transitovih centrov in proizvajalca, uporablja sprotne podatke vozil za individualno optimizacijo produktivnosti vsakega vozila v voznem parku uporabnika. Po evropskih cestah že vozi približno 500.000 povezanih Fordovih gospodarskih vozil, do sredine leta 2022 pa naj bi njihovo število preseglo milijon.

FORDLiive bo na voljo brezplačno, manjša podjetja in upravitelji večjih voznih parkov pa bodo za dostop do njegovih prednosti uporabljali aplikacijo FordPass Pro ali posebno različico Fordovega orodja za telematiko (Ford Telematics).

“Delo naših strank se ustavi, ko morajo njihova vozila s ceste,” pravi Hans Schep, generalni direktor za področje gospodarskih vozil pri Fordu Evropa. “S kombinacijo prednosti povezave v vsakem trenutku in našega strokovnega znanja o gospodarskih vozilih je FORDLiive vrhunsko orodje za zagotavljanje optimalnega časa razpoložljivosti. Z vsemi močmi si bomo še naprej prizadevali za doseganje 100-odstotnega časa razpoložljivosti za vse naše uporabnike.”


FORDLiive bo tekom leta 2021 postopoma uveden na evropskih trgih in do konca leta bo kar 80 odstotkov uporabnikov imelo na voljo posebna središča za povečanje časa razpoložljivosti. Ford je zavezan nadaljnjemu povečanju zmogljivosti sistema FORDLiive in bo tudi po uvedbi sistema zagotavljal nove storitve za izboljšanje časa razpoložljivosti po vsej Evropi.

Povezana vozila za pametno vzdrževanje

Da je vsako vozilo na voljo za delo, ko ga uporabnik potrebuje, FORDLiive omogoči pametno vzdrževanje (Smart Maintenance), ki omogoča razporeditev servisiranja v najučinkovitejšem času in prikaže obvestila, če sistem odkrije, da bi bilo možno z ustreznim ukrepom morda možno preprečiti okvaro.

Z analiziranjem aktualnih podatkov vozila FORDLiive uporabnikom zagotavlja za vozilo specifične informacije o vzdrževanju. Majhna podjetja z do petimi vozili prejemajo obvestila prek aplikacije FordPass Pro, upravitelji večjih voznih parkov pa so o stanju vozila obveščeni s pomočjo nadzorne plošče v posebni različici Fordove telematike.

Podatke o stanju vozila samodejno pošilja v vozilo vgrajeni modem FordPass Connect, ki je od sredine leta 2019 del serijske opreme modelov Transit, Transit Custom, Transit Connect, Ranger in Fiesta Van. Z uporabo podatkov in vpogledov vodilne službe za zagotavljanje pomoči na cesti v Veliki Britaniji so Fordovi inženirji ocenili, da bi se bilo možno izogniti do 30 odstotkom klicev na pomoč, če bi se uporabniki odzvali na obvestila pametnega vzdrževanja.


Poleg pomoči pri načrtovanju vzdrževanja in razporejanju ustreznega časa za servisiranje obvestila pametnega vzdrževanja uporabnikom pomagajo nadzirati in upravljati s preostalim časom uporabe motornega olja, nivojem dodatka AdBlue in tlakom v pnevmatikah, da bi zmanjšali verjetnost za nenačrtovani čas, ko vozilo ni na voljo.

Pametno vzdrževanje upraviteljem voznih parkov zagotavlja pojasnila glede vseh opozorilnih lučk ali v vozilu prikazanih sporočil v preprostem jeziku, prav tako pa prikaže njihov morebiten vpliv na delovanje vozila in jih napoti na ustrezno vzdrževanje. Upravitelji bodo obveščeni tudi v primeru, da za njihovo vozilo velja vpoklic.

Storitev Ford Service Pro za izboljšanje zmogljivosti trgovcev

Da bi bili uporabniki deležni optimalne izkušnje, nova možnost Ford Service Pro nudi paket specialističnih storitev na osnovi servisnih potreb upraviteljev gospodarskih vozil, ki uporablja nove funkcije povezanih podatkov za poenostavljanje ukrepov in zagotavljanje hitrejših popravil.

Fordovo neprekosljivo omrežje z 800 Transitovimi centri lahko prek pametne diagnostike vidi zadnjih 60 dni podatkov strankinega vozila, kar omogoča hitrejšo diagnostiko in proaktivno naročanje delov, še preden vozilo prispe v servisno delavnico. Posredovani podatki vozila trgovcem omogočajo tudi zagotavljanje najučinkovitejših nasvetov za uporabo strankam, vključno z združevanjem prihodnjih opravil za zmanjšanje števila naročil na servis in zagotovitev ustreznih pogojev za nujna popravila 

V primeru, da se ni možno izogniti podaljšanemu času, ko vozilo ni na voljo, vpogled Transitovih centrov v specifične zahteve stranke pomaga poiskati ustrezno nadomestno vozilo, da bo lahko stranka nadaljevala s svojim delom.

FORDLiive zagotavlja novo raven povezljivosti Fordovih inženirjev s pilotskim uvajanjem slušalk z mikrofonom, ki Fordove strokovnjake 'teleportirajo' v Transitove centre, kjer pomagajo pri diagnosticiranju zapletenih težav in iskanju učinkovitih rešitev, kar prihrani tako čas kot denar za dejanska potovanja.

Te nove storitve dopolnjujejo pestro paleto možnosti, ki so že bile na voljo, s katerimi omrežje Transitovih centrov pomaga zagotoviti optimalno razpoložljivost, vključno z daljšim delovnim časom, servisiranjem čez noč, ekspresnim servisom medtem ko stranka čaka, prevzemom in dostavo vozila in mobilnim servisiranjem.

Trije povsem novi centri FORDLiive v letu 2021

Odločilnega pomena za novo ponudbo je osebje centrov FORDLiive, ki ga sestavljajo posebni strokovnjaki, agenti FORDLiive, osredotočeni izključno na odkrivanje pojava težav in hiter odziv nanje z namenom ohranjanja možnosti, da stranke nadaljujejo s svojim delom. Ekipe v teh središčih za povečanje časa razpoložljivosti uporabljajo novo programsko opremo UptimePro, ki 'v živo' prejema podatke iz Transitovih centrov, da sledi vsakemu popravilu za optimalen čas razpoložljivosti vozila. Če sistem zazna zamude pri popravilih ali ponovljene obiske istega vozila, agenti FORDLiive čim hitreje svetujejo najboljšo rešitev za odkrivanje in popravljanje temeljne težave. Agenti FORDLiive delujejo kot oči in ušesa proizvajalca ter zagotavljajo, da Fordove ekipe strokovnjakov nemudoma pomagajo trgovcu, če ta potrebuje poglobljeno tehnično pomoč inženirjev ali pospešeno dobavo delov za popravilo strankinega vozila.

Med centri FORDLiive je Fordov kampus v Duntonu v Veliki Britaniji, kjer delujejo tudi ekipe za razvoj Forda Transita, da je zagotovljen maksimalen preplet znanja. Doslej je rešil že kar nekaj primerov s strankami v Veliki Britaniji in na Irskem.

Drugi center je v Valencii v Španiji in je ob uvedbi zadolžen za stranke na tem trgu, pozneje pa bo 'pokrival' tudi uporabnike v Franciji, Italiji in na Portugalskem. Za stranke v Avstriji, Nemčiji in Švici bo skrbel tretji center v Kölnu v Nemčiji, ki ga bodo odprli v nadaljevanju letošnjega leta. Sledili bodo še drugi trgi, evropskim centrom pa bo za hitrejšo pomoč in diagnosticiranje težav po potrebi na voljo tudi povezava z Duntonom.

Med uvajanjem storitve v Evropi bodo strankam Fordovega upravljanja voznega parka na voljo tudi prilagojene rešitve za povečanje razpoložljivosti, razvite za njihove edinstvene zahteve, ki jim jih bodo v sklopu njihovega lastniškega paketa zagotovile posebne ekipe, zaposlene v centrih FORDLiive.

Ford je lani zabeležil nov rekordni tržni delež v Evropi in tako že šesto leto zapored ohranil vodilno mesto pri prodaji gospodarskih vozil v tej regiji. Uvedba programa FORDLiive je prvi korak v dolgoročnem prizadevanju znamke za doseganje 100-odstotnega časa uporabe vozil, kar bo pomagalo doseči maksimalno produktivnost podjetjem, ki so Fordove stranke.