Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Naj postane vaše gospodarsko vozilo, ki ga vsakodnevno uporabljate za opravljanje dejavnosti, premični oglas vaših izdelkov in-ali storitev. Tako vam, medtem ko opravljate svoj posel, Fordova vozila pomagajo opravljati delo učinkoviteje in obenem graditi znamko, prepoznavnost in tudi ugled. Zato ob nakupu novega Fordovega gospodarskega vozila dobite polepitev po svojih željah brezplačno.
Pri Fordu so se v ta namen povezali s priznanim podjetjem Marking, ki kupcu po skupni predlogi pripravijo najboljši predlog za videz vozila s polepitvijo, po njegovi potrditvi pa ga v najkrajšem času tudi strokovno izvedejo. Odtlej je pridobivanje dodatnega posla vsakodnevno manjši izziv, zato se lahko konkretneje posvetite tistemu, kar je pomembno za vas – še bolj pa kakovostnemu opravljanju storitev in izdelkov.
Fordova vozila v podporo širjenja posla
Pri Fordu podpirajo zgodbe o uspehu. Zato so številna podjetja podprli z edinstveno polepitvijo, s katero se lahko predstavijo kot gospodarji svojega posla. Zbrali smo vtise in izkušnje nekaj lastnikov Fordovih gospodarskih vozil, vsak pa prisega na katero izmed njihovih prednosti, odvisno od ciljev in posla, ki ga opravljajo.
Znamka Rog: vozilo je potujoči reklamni pano
Podjetje Gor kolesa je nosilec blagovne znamke Rog, ki ima močan položaj v kolesarstvu v regiji. Prvi predstavljeni produkt je legendarni Pony, zložljivo mestno kolo, v katerem so uporabniki prepoznali zanesljivega in trendovskega sopotnika po mestu, kampu in še kje. Dolgoročno želijo blagovno znamko Rog razviti do stopnje, ki bo omogočala trženje na več trgih držav EU in širše. Podjetje pri svojem delu uporablja kombi Ford Transit, ki je kakovostno polepljen in oznamčen skladno s celostno grafično podobo podjetja. S tega vidika je Fordov kombi na prvem mestu uporaben kot učinkovito prevozno sredstvo za dostavo koles, obenem pa tudi za marketinške aktivnosti podjetja kot potujoči reklamni pano in zvest spremljevalec na njihovih dogodkih.
Ob nakupu novega Fordovega gospodarskega vozila dobite polepitev po svojih željah brezplačno
Nelipot – #PrijateljFord
Znamka Nelipot je nastala leta 2014 kot odgovor na lastne potrebe – v iskanju zares naravnih kozmetičnih proizvodov, ki ne vsebujejo nepotrebnih sintetičnih dodatkov, so naravi in živalim prijazni ter skrbno izdelani. Zgodba, ki se je začela v kleti, je – tudi prek častnega naziva naj produkt leta 2017 pri projektu Štartaj, Slovenija - prerasla v resno podjetje in proizvodnjo, ki pa še vedno temelji na ročnem delu. »#PrijateljFord – Transit Courier, ki je lani avgusta vstopil med naše vrste, je tako več kot dobrodošla okrepitev ekipe, ki trenutno šteje Simona, Tino in Lino. Omogoča nam lastne dostave, obiske trgovin po vsej Sloveniji ter večje prevzeme od naših dobaviteljev. Ford Courier EcoBoost pa je prav tako zelen kot mi – z nizko porabo (na dolge razdalje v povprečju 3,8 l/100 km) tudi on skrbi za čim manjši ogljični odtis pri našem poslovanju, zaradi preglednosti nad voziščem pa za našo varnost in varnost drugih, seveda :-),« sta povedala Tina in Simon, lastnika znamke Nelipot.
Keramičarstvo Kerin – polepitev je velik prispevek
Podjetje so ustanovili leta 1992, z leti pa so k sodelovanju pritegnili mnoge odlične keramičarje, izvajali večje projekte in tako hitro pridobivali izkušnje na področju svoje stroke. »Poleg polaganja keramike v stanovanjskih in poslovnih objektih se ukvarjamo tudi z zunanjim oblaganjem objektov in površin z naravnim in umetnim kamnom. V podjetju imamo strokovnjake na področju oblaganja bazenov, izdelovanja mozaikov in vseh drugih najzahtevnejših oblik polaganja keramike,« je povedal direktor Zoran Kerin.
»Trenutno imamo dva Forda in smo z njima zelo zadovoljni. Ne morem reči, da imata v našem podjetju kakšno posebno nalogo, sta pa z nami na vsakdanjih poteh na terenu. Pri nakupu mi je zelo prav prišla tudi polepitev, Marking je delo opravil odlično. Če povem po resnici, pred tem nisem kaj veliko dal na polepitev kombijev, sedaj pa vidim, da je to velik doprinos, naš kombi zares izstopa in smo nanj dobili le pozitivne odzive,« zadovoljno povzame Kerin.
Remax o priročnosti in vsestranskosti Fordovih vozil
Remax je družinsko podjetje, ki je zgodbo o tradiciji začelo pisati pred tridesetimi leti kot nadaljevanje obrtne delavnice Drobni kovinski izdelki REMIC, ustanovljene leta 1984. Na osnovi 17-letnih strokovnih izkušenj pri elektroprojektiranju velikih bazenskih sklopov v družbenem podjetju so 1985. pričeli proizvodnjo majhnih družinskih montažnih bazenov, ki so jo iz leta v leto dopolnjevali.
»Fordova vozila nas spremljajo že od vsega začetka. Z leti smo vozili kar 8 Fordovih vozil, ki jih je zamenjalo 5 novejših. Fordova vozila nam služijo na dnevni ravni, ko se morajo fantje zapeljati do strank, ki so včasih tudi na težko dostopnih mestih. Fordova vozila nas pripeljejo od Avstrije do Portoroža, od Pulja do Kranja in še bi lahko naštevali,« pove Žiga Remic, tehnični direktor.
MBS Ficko vozila uporablja tako za delo kot osebne opravke
MBS Ficko je malo podjetje, ki se ukvarja s kovinarstvom, montažo in vzdrževanjem, predvsem v avtomobilski industriji, obenem pa poskrbijo tudi za prevoze, selitve, razna hišna opravila, kot so montaže in demontaže. Aktivni so predvsem v tujini, zdaj pa se s poslom vse bolj usmerjajo tudi na domači trg. O Forodovih vozilih pa direktor Boris Ficko pove:»Vožnja v našem Transit Custom Furgon Trendu je udobna, kar pride do izraza predvsem pri daljših vožnjah. Fordova vozila uporabljamo v poslovne namene in za delo, pa tudi z družino za vožnjo na športne treninge, moto treninge in v glasbene namene.«
Analiza ameriške analitične skupine Robinson, Yesawich & Pepperdine, je pokazala, da si 75 odstotkov ljudi prvi vtis o podjetju ustvari prek oglaševanja na dostavnih vozilih, kar 91 odstotkov ljudi pa opazi oglaševalska sporočila na dostavnikih in si jih zapomni. Precej kupcev se o nakupnih korakih odloča tudi na podlagi vtisa, ki si ga o podjetju ustvarijo prek (vizualnih) sporočil na njihovem voznem parku. K temu za predstavo dodajmo še podatek, da na slovenskih cestah v povprečju mimo vas pelje več kot 1000 vozil vsako uro. To je kar nekaj spodbudnih podatkov, ki govorijo v prid oglaševanju na lastnem vozilu.