Prvi eActros 600 iz serijske proizvodnje
03.12.2024 Mercedes-Benz eActros 600 je tretji popolnoma električni tovornjak (poleg modelov eActros 300/400 in eEconic), ki zač...
Razvoj tehnologije električnih vozil in raznovrstnih pogonskih sklopov ter strožji okoljski predpisi zahtevajo od mestnih avtobusov večjo trajnost in učinkovitost. Toda te spremembe pomenijo tudi, da upravitelji voznih parkov od pnevmatik pričakujejo več. In za izzive mobilnosti v mestih so pri Bridgestonu razvili pnevmatiko U-AP 002.
Pnevmatika v primerjavi s predhodnim modelom zmanjšuje onesnaževanje s hrupom za 2 dB in je zasnovana posebej za vozne parke mestnih avtobusov, ki jih poganjajo tako motorji z notranjim zgorevanjem, hibridni ali električni pogoni. Naslednica U-AP 001 je bila zasnovana tako, da zmanjšuje porabo goriva in emisije izpušnih plinov v preobremenjenih mestnih območjih zaradi zmanjšanega kotalnega upora. Poleg tega njena večja vzdržljivost podaljšuje življenjsko dobo, to pa prinaša zmanjšanje skupnih stroškov lastništva.
Pnevmatike Bridgestone U-AP 002 imajo kotalni upor razreda B in ponujajo tudi za do 9 odstotkov daljšo življenjsko dobo ter večje število prevoženih kilometrov. Debelejša bočna zaščita in močna struktura omogočata večjo robustnost in daljšo življenjsko dobo zahvaljujoč možnosti obnavljanja. Bridgestone U-AP 002 ima za 200 kg večjo nosilnost, kar je ključno pri opremljanju električnih avtobusov. Poleg nižjih emisij CO2 je pnevmatika U-AP 002 zasnovana tako, da zmanjšuje onesnaženost s hrupom v mestih za 2 dB v primerjavi s predhodnim modelom. Nova pnevmatika zagotavlja tudi varnost in brezskrbnost skozi celotno leto, kar potrjujejo tudi oznake 3PMSF in M+S.