Ta teden poteka preventivna akcija
12.11.2024 Včeraj se je začela druga letošnja nacionalna preventivna akcija za večjo varnost voznikov tovornih vozil in avtobuso...
Ameriški Freightliner, znamka skupine Daimler Truck, je predstavil peto generacijo modela Cascadia, ki na severnoameriškem trgu postavlja nove standarde varnosti, učinkovitosti in dobičkonosnosti.
Freightliner Cascadia prve generacije je bila predstavljena leta 2007, o njenem uspehu na trgu pa govori podatek, da je bilo od predstavitve prve generacije do danes prodanih več kot milijon tovornjakov. V primerjavi s prejšnjo prinaša nova generacija za 1,9 % manjšo porabo goriva, v primerjavi z modelom 2007 pa je poraba manjša za 35 %. Paleta pogonskih sklopov vključuje štiri motorje: Detroit DD13 (370-525 KM z navorom 1.700-2.500 Nm), Detroit DD15 (425-505 KM, 1.560-2.520 Nm), Cummins X15 (400-605 KM, 1.970-2.780 Nm) in Cummins X15N (400-500 KM, 1.970 do 2.520 Nm).
Ponudba vključuje kar sedem možnih konfiguracij kabine, z namenom zadovoljiti različne potrebe kupcev. Da bi bila nova Cascadia še varnejša, je Freightliner izboljšal sistem kamer in dodal štiri nove radarske senzorje kratkega dosega ter radarski senzor dolgega dosega. Cascadia prihaja tudi z novimi varnostnimi sistemi (dobro poznanimi iz evropskih modelov Daimler Truck): Active Brake Assist 6, Active Lane Assist 2, Attentive Drive Protection, Side Guard Assist 3. Tu so tudi novi LED-žarometi in popolnoma nov inteligentni sistem za nadzor zaviranja, ki predvsem pri nenadnih zaustavitvah poskrbi za boljšo porazdelitev zavorne sile, nadzor obrabe pnevmatik in nadzor zmogljivosti.
Ogledala je seveda zamenjal tovarniško dobavljiv sistem MirrorCam, ki poleg zagotavljanja vidljivosti v infrardečem delu spektra in izboljšanja vidljivosti ponoči dodatno prispeva k izboljšanju aerodinamike. Druge ključne aerodinamične izboljšave so preoblikovan pokrov motorja, preoblikovan usmerjevalec zraka na A-stebričku, novi zračni kanali okoli odbijača, ki usmerjajo zračni tok okoli šasije in koles, tesnilo med odbijačem in pokrovom motorja itd. Še bolj aerodinamični Max Aero odbijači so na voljo kot opcija.
Serijska proizvodnja nove generacije Freightliner Cascadia naj bi se začela v tovarnah v ZDA in Mehiki sredi leta 2025.