Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
DAF je predstavil novo elektrohidravlično (EHS) krmilno os na vlačilcih in tovornjakih v pogonski konfiguraciji 6x2, ki prihrani gorivo in zmanjša težo vozila ter tako poveča nosilnost.
Nov sistem je na voljo za vse nove generacije modelov XF, XG in XG+ ter XD. Ta rešitev je še posebej zanimiva za komunalni in gradbeni segment ter omogoča bistveno večjo manevrirnost tovornjakov. DAF-ov elektrohidravlični krmilni sistem je podedoval prejšnjo mehansko zasnovo, sistem vzvoda pa je zamenjala električna hidravlična črpalka, kar zmanjša težo sistema za 30 kilogramov, zmanjša mehanske izgube in omogoča prihranek goriva do 0,3 odstotka.
Novi elektrohidravlični sistem nenehno izračunava optimalni kot krmilne osi glede na hitrost in medosno razdaljo, kar zagotavlja zelo natančno krmiljenje, obračalni krog pa se dodatno zmanjša za 12 odstotkov. Pri hitrostih nad 45 km/h, se elektrohidravlično krmiljena os blokira v ravnem položaju, kar zagotavlja maksimalno stabilnost vozila.
Poleg tega komponente novega sistema zavzamejo manj prostora na podvozju, kar omogoča vgradnjo do 40 odstotkov večjih rezervoarjev za gorivo pri vlačilcih. Prostornina rezervoarja za gorivo 900 litrov pri modelih XD, XF, XG in XG+ omogoča velik doseg delovanja in dodatno znižanje obratovalnih stroškov z nakupom goriva tam, kjer je najcenejše.