Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Volvo preizkuša prvi hibridno gnani tovornjak za prevoze na dolge razdalje. Izboljšana aerodinamika, manjši kotalni upor in nižja masa naj bi porabo gorivo iz izpuste CO2 v primerjavi s konvencionalno gnanim tovornjakom zmanjšali za približno 30 odstotkov.
Hibridni pogon naj bi skrbel za to, da bo motor z notranjim izgorevanjem izključen približno 30 odstotkov časa vožnje. Poleg tega naj bi to omogočalo tudi, da se tovornjak samo na električni pogon pelje do 10 km daleč in ob tem ne izpušča škodljivih emisij in ropota. Hibridni pogon kot tak, v kombinaciji z aerodinamično obliko, zmanjša porabo za do 5 odstotkov.
Vozilo je zasnovano na osnovi modela volvo FH in predstavlja nadaljnji razvoj pred letom predstavljenega modela concept truck. Hibridni pogon temelji na pridobivanju energije pri spustih in pri zaviranju. Rekuperirana energija se skladišči v akumulatorjih in se porablja pri pogonu na položnih terenih in rahlih vzponih.