Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Predstavitev novega eSprinterja je za ZDA in Kanado napovedana v drugi polovici leta 2023, nakar bo sledila Evropa. Baterije bodo imele uporabno kapaciteto 56, 81 ali 113 kilovatnih ur, napovedujejo pa doseg do 500 kilometrov.
Mercedes-Benz Vans je tik pred lansiranjem novega eSprinterja, najnovejše različice velikega kombija s popolnoma električnim pogonskim sklopom. Učinkovitost, doseg in nosilnost naj bi Mercedes-Benz Vans, v primerjavi s trenutno različico, izboljšal.
Poleg tega bo nemški proizvajalec gospodarskih vozil razširil proizvodno mrežo, da bi zadostil višjim zahtevam: poleg tovarne Mercedes-Benz v Düsseldorfu bodo novi Mercedes-Benz eSprinter izdelovali tudi v Ludwigsfeldeju in Charlestonu (Južna Carolina, ZDA). Skupaj je Mercedes-Benz v novi eSprinter vložil okoli 350 milijonov evrov. V vsako od treh tovarn v Charlestonu, Düsseldorfu in Ludwigsfeldeju bodo vložili okoli 50 milijonov evrov za prilagoditev njihove proizvodnje.
Če govorimo o tehničnih izboljšavah, sprednji modul vključuje vse visokonapetostne komponente in se lahko nespremenjeno kombinira z vsemi različicami vozil, ne glede na medosno razdaljo in velikost baterije. Modul za integrirano visokonapetostno baterijo je zaradi prihranka prostora nameščen v podvozju. Namestitev baterij med osema skupaj z robustnim ohišjem zagotavlja nizko težišče, kar pozitivno vpliva na vodljivost in povečuje varnost vožnje. Tretji steber modularne zasnove je zadnji modul z električno gnano zadnjo premo. Po načelu strategije skupnih delov se to uporablja v vseh različicah novega eSprinterja. Kompakten in zmogljiv električni motor je prav tako integriran v zadnji modul.
Furgon v največji izvedbi opremljen z največjo baterijo z uporabno kapaciteto 113 kilovatnih ur bo nudil prostornino 14 kubičnih metrov, največja dovoljena masa vozila pa bo do 4,25 tone. Po navedbah Mercedesa bo doseg, na podlagi simulacije, z uporabo cikla WLTP znašal do 400 kilometrov. Simulirani doseg na podlagi mestnega cikla WLTP pa do 500 kilometrov.