Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Dolgoletne izkušnje so podjetje MF-CT iz Ljutomera pripeljale do nivoja, da lahko poskrbijo skorajda za vsakršno željo in potrebo, pa če je še tako zahtevna.
Omejitev so pogosto le zakonska določila, vsaka nadgradnja ali predelava jim mora seveda ustrezati, sicer pa se bodo v podjetju z veseljem lotili specialnih tovornih nadgradenj, traktorskih, industrijskih ali kamionskih prikolic ter še česa. Nadgradnje montirajo na proizvode vseh evropskih proizvajalcev tovornih vozil.
Vsaka nadgradnja je izdelana v skladu z namenom in potrebno dolgo vzdržljivostjo, zato uporabljajo visokokakovostne materiale, kot so oplemenitena jekla Hardox, Domex in Strenx, nadgradnje pa imajo posledično dolgo življenjsko dobo.
Njihov najnovejši proizvod, ki je rezultat velikega povpraševanja na trgu, je tandem prikolica Unistar ZPX 19.550, ki je namenjena predvsem gradbenemu sektorju in nudi širok spekter uporabe. V osnovi gre za tristrani prekucnik, opremljen s hidravličnim odpiranjem zadnje stranice, veliko dodano vrednost pa mu daje možnost prevoza gradbene mehanizacije in kosovnega tovora.
Poleg tega, da je prikolica nizke zasnove, nakladanje mehanizacije olajšajo dolge nakladalne rampe, ki se, takrat ko niso v uporabi, praktično pospravijo kar pod keson. Med nakladanjem se prikolica lahko še dodatno stabilizira s pomočjo dveh podpornih nog na zadnjem delu. Varno pritrjevanje gradbene mehanizacije pa tudi drugega kosovnega tovora omogočajo pritrdilna mesta – ta so vgrajena v sam pod in so v istem nivoju z njim ter tako niso v napoto, kadar jih voznik ne potrebuje.
V želji po zagotavljanju dolge življenjske dobe svojih proizvodov in preprostega vzdrževanja posvečajo veliko pozornosti uporabi nerjavečih materialov in zaščiti črnega jekla. Pri tem velja poudariti, da je njihova posebnost uporaba vroče cinkane mreže in robnikov kesona pri prekucnikih, prav tako pa je vroče pocinkana tudi pomožna šasija.
Pri izdelavi nadgradenj za dostavna vozila do 3,5 tone skupne mase pokrivajo predvsem lokalni del trga, medtem ko pri nadgradnjah za tovorna vozila nastopajo tudi prek meja Slovenije – v Avstriji, Srbiji in na Hrvaškem.
Poleg lastne proizvodnje predstavlja pomemben del ponudbe tudi zastopstvo priznanih proizvajalcev opreme in komponent. So zastopniki hidravličnih komponent, abrolov in dvigal Hyva, dvižnih ploščadi BÄR in prikolic s pomičnim podom Knapen.
Podjetje MF-CT je ekskluzivni zastopnik za znamko Hyva za Slovenijo. Z njihovimi proizvodi pokrivajo skoraj polovico slovenskega trga, ko je govora o vgradnji hidravličnih črpalk in rezervoarjev na tovorna vozila.