Izšla je novembrska številka revije
21.11.2024 Nova številka revije Transport & Logistika je že na voljo na bencinskih servisih in vseh bolje založenih prodajnih me...
Neglede ali gre za DAF, IVECO, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scanio ali Volva – pri Schmitz Cargobull ponujajo za tovornjak vsakega proizvajalca ustrezno prekucno nadgradnjo M.KI in sicer volumnov od 13 do 20 m3.
Osnovi za nadgradnjo sta zaobljena ali štirioglata mulda iz visoko odpornega jekla. Zahvaljujoč fleksibilnim sistemom je muldo moč prilagoditi različnim zahtevam glede dolžine, trdnosti dna, stranic, moč pa je namestiti tudi različne zadnje stranice, ki odgovarjalo različni uporabi.
Na voljo so tako dolžine 4.500 mm, 5.000 mm, 5.300 mm, 5.500 mm ali 5.800 mm in debeline jekla od 4 do 6 mm in debeline dna od 5 do 8 mm. Vse mulde imajo tudi pomožni okvir, ki nosi celotno konstrukcijo, prav tako pa je na pomožni okvir nameščena dodatna oprema in nadgradnje, kar privarčuje čas pri namestitvi na vozilo.