Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Pri Renault Trucks so v preteklem letu predstavili kar nekaj novosti. Med najbolj aktualne spadajo spremembe pri tovornjakih serije T, T High, C in K. Ti bodo namreč opremljeni z novimi motorji DE11 in DE13. Skupaj z integracijo naprednih tehnologij, kot je Turbo Compound, in namenskih storitev za varčnejšo vožnjo pri Renault Trucks obljubljajo znižanje porabe goriva za do 10 odstotkov.
Renault Trucks nadaljuje to evolucijo s prihodom novih motorjev DE11 in DE13 (Euro VI Step E) z delovno prostornino 11 in 13 litrov, ki v kombinaciji z novimi tehnologijami in namenskimi storitvami zagotavljajo do 10-odstotni prihranek goriva znatno zmanjšanje izpustov emisij CO2 (v primerjavi s prejšnjo generacijo motorjev Renault Trucks).
Za izboljšano zgorevanje v zgorevalnih komorah uporabljata motorja DE11 in DE13 patentirano tehnologijo Wave Piston. S preusmeritvijo plamena v zgorevalni komori omogoča ta rešitev boljši izkoristek razpoložljivega kisika in s tem boljše zgorevanje. Motorji so opremljeni tudi z novimi injektorji, ki delujejo bolj natančno. Pri izboljšanju učinkovitosti so pri Renault Trucks mislili tudi na zmanjšanje izgub zaradi trenja znotraj motorja: preoblikovali so ojnice, bate in ročično gred. Razvili so tudi nov visokozmogljiv turbopolnilnik s krogličnimi ležaji, ki ima izboljšan odzivni čas in optimizirano oljno črpalko, s spremenljivim pretokom (v kombinaciji z uporabo olja z nizko viskoznostjo).
Za doseganje še optimalnejših zmogljivosti so lahko modeli Renault Trucks T, T High in C opcijsko opremljeni z motorjem DE13 TC s tehnologijo Turbo Compound, ki zagotavlja znatne prihranke goriva brez zmanjševanja potovalne hitrosti. Dodatna turbina, nameščena za turbopolnilnikom, pretvarja preostalo energijo v izpušnih plinih v mehansko energijo in jo v obliki dodatnega navora motorja prenaša na ročično gred. Turbo Compound torej omogoča doseganje višjih ravni navora pri nižjih vrtljajih motorja. Na avtocesti, z vklopljenim tempomatom in pri vožnji navkreber, je mogoče vzdrževati konstantno hitrost brez prestavljanja v nižjo prestavo.
Tovornjaki so opremljeni z novo generacijo menjalnika Optidriver, ki vključuje nov računalnik, novo programsko opremo in nov aktuator sklopke za bolj gladko in hitrejše prestavljanje. Renault še naprej izboljšuje in širi lokacijsko pokritost prediktivnega tempomata Optivision, ki uporablja cestno topografijo, s čimer optimizira prestavljanje in povečuje prihranke pri gorivu.Proizvajalec ponuja prevoznikom pri njihovih prizadevanjih za spremljanje in izboljšanje porabe goriva in emisij CO2 njihove celotne flote tudi podporne rešitve. Programska oprema za upravljanje voznega parka Optifleet spremlja porabo goriva vsakega vozila posebej in analizira sloge vožnje ter s tem natančno določi področja, kjer je mogoče vplivati na zmanjšanje porabe. Poleg tega je Renault Trucks razvil celoten program usposabljanja o načelih racionalne in varčne vožnje, da lahko tudi voznik spozna, kje lahko pripomore k znižanju porabe goriva.