Mini test: Model K za najtežje razmere

Pri Renault Trucks Slovenija so v začetku meseca oktobra v kamnolomu Verd na Vrhniki organizirali predstavitev modela K v konfiguraciji 8x4 in s šestvaljnim motorjem D13.

Mini test: Model K za najtežje razmere
V kamnolomu smo tako lahko v najtežjih pogojih preizkusili delovanje motorja, ki razvije 382 kW (520 KM) pri 1.430 do 1.800 vrt./min., največji navor pa znaša 2.550 Nm pri 1000 do 1430 vrt./min.

V kamnolomu smo tako lahko v najtežjih pogojih preizkusili delovanje motorja, ki razvije 382 kW (520 KM) pri 1.430 do 1.800 vrt./min., največji navor pa znaša 2.550 Nm pri 1000 do 1430 vrt./min. S pomočjo sistema Hill Start Aid (sistem zadrži tlak v zavornem sistemu za nekaj sekund in se vklopi ter izklopi preko tipke na armaturni plošči) je speljevanje tudi na najstrmejših terenih in ob obremenitvi enostavno. K temu pripomore tudi zapora diferenciala na zadnjih oseh z dvojno redukcijo in program Off Road.

Vgrajen menjalnik Optidriver AT 2613 s 13 prestavami za naprej in 5 za vzvratno vožnjo je bil na testni različici ojačen (XTREM) in opremljen s hladilnikom olja za ekstremno uporabo, prav tako tudi z zunanjim toplotnim izmenjevalcem olje/voda. Namenjen je uporabi v peskokopih, rudarstvu in težjih aplikacijah prevozov, s specifičnim prestavnim razmerjem in načinom prestavljanja. Upravlja se ga z ročico nameščeno ob desni strani volanskega obroča. Deluje lahko v avtomatskem ali ročnem načinu. Varno spuščanje po terenu zagotavljata sistem za zaviranja Optibrake + z močjo 382 kW pri 2.300 vrt./min. (kombinacija motorne zavore in običajnih bobnastih zavor) in 4+1 stopenjski hidravlični retarder Voith moči 350 kW in z 3.250 Nm navora. Velikim obremenitvam je namenjena močna šasija, dodatno ojačena od zadnjega motorja do zadnjega dela. Podvozje je podprto z listnatimi vzmetmi – 3-listne ojačane sprednje vzmeti v kombinaciji s »Heavy duty« stabilizatorjem in 11-listni eliptični vzmeti zadaj. Tudi zunanjost tovornjaka je prilagojena ekstremnim razmeram, saj ima serijsko vgrajen tridelni kovinski sprednji odbijač, mrežasto zaščito žarometov, in nekatere druge dodatke. 

Obsežnejši test si boste lahko prebrali v eni izmed prihajajočih številk revije Transport & Logistika. 

Obsežnejši test si boste lahko prebrali v eni izmed prihajajočih številk revije Transport & Logistika. 

Fotogalerija