Milijon prodanih zavornih asistenčnih sistemov

Pri Daimler Truck so prodali že milijon vozil v katerih je vgrajen aktivni zavorni asistenčni sistem za zaviranje v sili Active Brake Assist.

Mercedes Active Brake Assist
Mercedes Active Brake Assist | Foto: Daimler Truck

Vizija vožnje brez nesreč motivira Daimler Truck. Podjetje si je zadalo cilj, da bo leta 2025 opremilo najmanj 75 odstotkov vozil, dobavljenih na svojih osrednjih trgih, in vsaj 80 odstotkov leta 2030 z varnostnim sistemom, ki presega zakonske zahteve glede zmogljivosti. Velik pomen, ki ga Daimler Truck pripisuje varnosti v cestnem prometu, poudarja dejstvo, da je to vprašanje trdno zasidrano v dolgoročni trajnostni poslovni strategiji. 

Mercedes Active Brake Assist

Znotraj portfelja blagovnih znamk Daimler Truck blagovna znamka Mercedes-Benz predstavlja tehnološke pionirske dosežke na področju varnosti – novi varnostni sistemi se najprej pogosto uporabljajo pri tovornih vozilih Mercedes-Benz, nato pa so postopno na voljo v drugih znamkah v skladu z globalno platformo. Samo v letu 2022 je bila na drugih trgih, znamkah in modelih na voljo vrsta novih varnostnih in asistenčnih sistemov – kot sta Active Sideguard Assist v Freightliner Cascadia in Active Drive Assist 2 v Setra ComfortClass in TopClass turističnih avtobusih. Posebno zgodbo o uspehu ima tudi asistent za samodejno zaviranje v sili, ki je bil prvič predstavljen leta 2006. Active Brake Assist je bil do danes prodan več kot milijon krat v vozilih Daimler Truck.

Mercedes Active Brake Assist

Active Brake Assist za avtoceste in mestni promet

Leta 2006 je aktivna pomoč pri zaviranju (ABA) začela novo dobo varnostnih asistenčnih sistemov. Prvič je tovornjak lahko sprožil maksimalno zaviranje za popolno zaustavitev v okviru sistemskih omejitev. V naslednjih letih so se naloge ABA sistematično širile. Trenutno razpoložljiva peta generacija pomoči pri zaviranju v sili (ABA 5) uporablja kombinacijo radarskega sistema in sistema kamer. Če sistem zazna nevarnost nesreče s spredaj vozečim vozilom, mirujočo oviro ali pešcem, ki prečka cesto, prihaja proti tovornjaku ali hodi po voznem pasu spredaj, se najprej oglasi vizualno opozorilo in opozorilni ton. Če se voznik ne odzove ustrezno, lahko sistem kot drugi korak sproži delno zaviranje. Če je trčenje še vedno neizbežno, lahko ABA 5 izvede samodejno maksimalno popolno zaviranje za premikajoče se osebe do hitrosti vozila 50 km/h. 

Mercedes Active Brake Assist

Fotogalerija