Policija bo lahko v primeru prometne nesreče preverila zgodovino telefonskih klicev
19.06.2019 Oddelek prometne policije bo lahko v primeru hujše prometne nesreče pregledal zgodovino klicev voznikovega mobilnega ...
Leta 2014 se je razred V Mercedes-Benz premierno predstavil s povsem novim pristopom k obliki, profilu vrednot, udobju in varnosti v segmentu enoprostorskih vozil.
Aktualna posodobitev prinaša osvežujoče ozračje v že tako uspešen model. Poudarki vključujejo preoblikovano in izrazito podobo sprednjega dela, uvedbo generacije štirivaljnih dizelskih motorjev OM 654 pri čemer je V 300 d nova najzmogljivejša pogonska različica s 176 kW (239 KM), nov samodejni menjalnik 9G-TRONIC ter varnostne in asistenčne sisteme, ki izpolnjujejo zahteve najnovejšega tehnološkega razvoja.
Nova oblika in še več udobja
Prenovljeni razred V z novim sprednjim delom deluje mogočnejši. Nova je oblika odbijača z režami za dovod hladilnega zraka, nova je tudi diamantna strukture maske hladilnika. Zvezda je postavljena sredinsko na masko hladilnika in je obrobljena z dvema srebrnima letvicama. Za tiste najzahtevnejše je na voljo linija AMG. Ta vključuje novo masko hladilnika v obliki diamanta s kromirano mrežo in tako izriše športni poudarek. Kupci lahko izbirajo tudi med štirimi novimi oblikami platišč iz lahke kovine in sicer v dimenzijah od 17- do 19 palcev. Tudi znotraj le najboljše
Notranjost prenovljenega razreda V sledi trendu sodobnosti in jasnosti. Oblazinjenje in napa usnje v izvedbi Tartufo za opremo podarjata sodobnost in eleganco. Z usnjem Lugano in napa usnjem, ki sta na voljo v črni in svilnato bež barvi, ter črno tkanino Santos je skupno na voljo šest različnih izvedb oblazinjenja v svetlih in temnih barvah. Okrasni elementi v videzu klavirskega laka, ebenovine, karbonskih vlaken in brušenega aluminija ostajajo. Posodobitev zajema tudi poseben element udobja za potnike na zadnjih sedežih. Podobno kot v razredu S, luksuzni sedeži za prvo vrsto zadnjih sedežev iz sklopa dodatne opreme razvajajo s funkcijami nagiba in masaže ter klimatizacije. Tako je vožnja v prenovljenem razredu V sproščujoča in blagodejna.Nov motor in tudi menjalnik
Prenovljeni Mercedes-Benz razred V je opremljen s štirivaljnim dizelskim motorjem OM 654, ki je na voljo s tremi izvedbami izhodne moči: V 220 d s 120 kW (163 KM) in 380 Nm, V 250 d s 140 kW (190 KM), 440 Nm, V 300 d s 176 kW (239 KM) in 500 Nm navora. V fazi pospeševanja lahko motor V 300 d za kratek čas poleg 500 Nm navora ponudi dodatnih 30 Nm (funkcija »overtorque«). V 300 d pospeši od 0 do 100 km/h v do 7,9 sekunde. Doseže lahko največjo hitrost 220 km/h. Prvič je na voljo tudi samodejni menjalnik 9G-TRONIC.
Vse izvedbe motorja za novi razred V so serijsko opremljene s pogonom na zadnja kolesa, medtem ko je stalni štirikolesni pogon 4MATIC na voljo v sklopu dodatne opreme. Višina vozila ostaja pod dvema metroma tudi z vgrajenim štirikolesnim pogonom. Enoprostorsko vozilo Mercedes-Benz tako ohranja svojo značilno uporabnost in ga je še vedno brez težav mogoče parkirati v standardne garaže, garažne hiše in podzemne garaže.
Še več varnosti
Z asistentom za bočni veter, ki pomaga vozniku ohranjati vozilo na voznem pasu ob sunkih bočnega vetra, in asistentom pazljivosti ATTENTION ASSIST je razred V pred petimi leti postavil nove varnostne standarde v svojem segmentu. Aktivni zavorni asistent, ki je na voljo prvič, lahko na primer zazna nevarnost trka s spredaj vozečim vozilom ter sprva sproži vizualno in zvočno opozorilo. Če se voznik odzove, primerno poveča zavorni tlak. Če odziva ni, sistem aktivno pomaga z ustreznimi manevri in zaviranjem. V mestnem prometu aktivni zavorni asistent prav tako posreduje v primeru mirujočih ovir ali pešcev, ki vozilu prečkajo pot. Asistent Plus za dolge luči je nova varnostna funkcija. V načinu dolgega snopa svetlobe podpira voznika s stalnim optimiziranjem osvetlitve ceste. Ob prisotnosti spredaj ali nasproti vozečega vozila se diode LED v modulu glavnih luči delno izklopijo in zasenčijo del svetlobnega snopa v obliki črke U. Preostala območja cestišča ostanejo osvetljena z glavnimi žarometi (delno zasenčen snop).
S predstavljenim Concept EQV na letošnjem mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi so pri Mercedesu že ponudili tudi prvi vpogled v električno prihodnosti enoprostorskih vozil. Serijski model bo svojo svetovno premiero doživel na letošnjem sejmu IAA v Frankfurtu.