Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Goodyear je predstavil linijo pnevmatik Fuelmax Endurance, ki jo odlikujeta učinkovitost porabe goriva in vsestranska uporabnost. Nova paleta pnevmatik za krmilno in pogonsko os zagotavlja inovativno rešitev za transportna in logistična podjetja, ki opravljajo prevoze tako na dolge razdalje (avtoceste) kot tudi na področju medregionalnih aplikacij.
Goodyearjeva linija Fuelmax Endurance: nizke emisije in boljši oprijem
Nova linija pnevmatik nosi oznako B glede učinkovitosti porabe goriva. Posledica tega je znižanje emisij novih težkih vozil v povprečju za 2 odstotka v primerjavi s pnevmatiko z oznako C. Pnevmatika Fuelmax S Endurance za vodilno os združuje tehnologijo IntelliMax Rib z domiselno razporeditvijo reber in geometrijo kanalov. Ojačevalni elementi v ramenskih kanalih se med kotaljenjem pnevmatike povežejo ter s tem povečajo njeno trpežnost in zmanjšajo obrabo na zahtevnejši vozni podlagi zunaj avtocest, globlja tekalna plast pri izbranih dimenzijah pa zagotavlja več obrabljive gume, kar omogoča boljši oprijem v pozni življenjski dobi pnevmatike. Določene pnevmatike za vodilno os imajo tudi izpopolnjeno zmes bočnice, kar dodatno prispeva k zmanjšanju emisij in boljšemu izkoristku goriva, saj se med vožnjo zunaj avtocest bočnica manj upogiba in deformira.
Za pnevmatiko za pogonsko os pa je poleg inovativne zmesi za tekalno plast značilen tudi poseben proces vulkanizacije, ki dodatno zmanjšuje kotalni upor. Usmerjeni dezen tekalne plasti ima številne globoke lamele, globoke osrednje kanale in več oprijemnih robov, kar izboljšuje oprijem in omogoča učinkovito odvajanje vode. Tako pnevmatike za vodilno kot tudi za pogonsko os nosijo oznako 3PMSF in so opremljene s čipom RFID, ki omogoča povezavo za upravljanje pnevmatik.
Izboljšava kotalnega upora
Povečana globina tekalne plasti pri izbranih pnevmatikah za krmilno os zagotavlja boljši oprijem tudi pozneje v življenjski dobi. Inovativna mešanica tekalne plasti z nizkimi izgubami energije zmanjšuje nastanek toplote, ki jo povzročajo sile v procesu krmiljenja. Številne pnevmatike za krmilno os imajo tudi optimizirano strukturno sestavo bočnic, to zmanjšuje upogibanje in njihovo deformacijo pri vožnji zunaj avtocest. Posledično to prispeva k nižjim emisijam in povečuje učinkovitosti porabe goriva.
Koncept več življenj prinaša dodatno življenjsko dobo
Nova linija pnevmatik je popolnoma združljiva s t. i. Goodyear Retreading programom. Pnevmatika za pogonsko os je na voljo tudi kot premium TreadMax, obnovljena pnevmatika z vulkanizacijo v kalupu, kar prinaša še več prevoženih kilometrov ob enakih lastnostih, kot jih ima nova tekalna plast, s čimer se stroški pnevmatike zmanjšajo za kar 30 odstotkov. V kombinaciji z Goodyearovimi pametnimi rešitvami za spremljanje pnevmatik, ki vključujejo sisteme TPMS, Drive-Over-Reader in nedavno predstavljeni DrivePoint, to podaljša uporabnost pnevmatik in poveča izkoristek goriva. Vse to pa prevoznim podjetjem dodatno pomaga na njihovi poti v smeri trajnostne prihodnosti.