Po premierni predstavitvi prototipa na sejmu IAA 2018 in po lanskoletni predstavitvi toge različice, so pri MAN-u sedaj predstavili še 18 metrsko zgibno različico električnega avtobusa Lion's City 18 E.

MAN Lion's City 18 E bo svoj pot začel v drugi polovici letošnjega leta v Barceloni in Kölnu. Skupaj bo 15 avtobusov del testiranja v resničnih delovnih pogojih, medtem ko se bo njihova serijska proizvodnja pričela prihodnje leto. Tako kot pri togi različici nudi tudi zgibni avtobus z električnim pogonom več prostora za potnike v primerjavi z dizelskim. Razlika je, da so elektromotorji vgrajeni na oseh, zaradi česar ne zajemajo prostora namenjenega potnikom. Skupno število potniških mest je 120. Za pogon služita dva elektromotorja s skupno močjo med 320 kW (stalna moč) do 480 kW (največja moč). Ima dva motorja, izmed katerih en poganja drugo in eden tretjo os, delovanje motorja pa je elektronsko sinhronizirano. Ker sta motorja ločena z vmesnim zgibom in sinhronizirana, to preprečuje, da bi se avtobus ob neprimerni razporeditvi moči motorjev v pregibnem delu "zalomil".

Motorji so sredinsko nameščeni na os in pogonska kolesa poganjajo prek polosi. To je vsekakor enostavnejša in cenejša rešitev, kot namestitev v pesta koles. Obenem pa je omogočen tudi lažji dostop in vzdrževanje. Kapaciteta akumulatorjev znaša 640 kWh, za katere pri MAN pravijo da zadošča za od 200 kilometrov do kar 270 kilometrov v optimalnih pogojih. Njihovo polnjenje poteka s pomočjo enosmernih polnilnikom moči 100 kW in več. S polnilno močjo 150 kW traja polnjenje akumulatorjev približno štiri ure.

Fotogalerija