Prvi eActros 600 iz serijske proizvodnje
03.12.2024 Mercedes-Benz eActros 600 je tretji popolnoma električni tovornjak (poleg modelov eActros 300/400 in eEconic), ki zač...
Pri MAN Truck & Bus že ponujajo popolnoma električna vozila kot so avtobus MAN Lion's City E, dostavnik eTGE ter električni tovornjak za distribucijo eTGM. Popolnoma električni tovornjak nove generacije za prevoze na dolge razdalje pa naj bi na premierno pot zapeljal leta 2023.
Poleg hitrega razvoja baterijske tehnologije je vodik (H2) trenutno edina optimalna izbira kot alternativno gorivo za prevoz na dolge razdalje. Zato so pri MAN Truck & Bus predstavili svoj načrt raziskav in razvoja tudi s tega področja. Prvi prototipi vozil bodo izdelani že prihodnje leto, v skladu s tem pa že potekajo razvojnimi projekti. MAN že preizkuša uporabo gorivnih celic in tudi motorjev z notranjim izgorevanjem z uporabo vodika.
Prednosti so, da je ta oblika električne mobilnosti zelo okolju prijazna. Gorivne celice namreč med uporabo ne povzročajo podnebju škodljivih emisij, saj ob njihovi uporabi nastaja samo vodna para. Po drugi strani pa je z njihovo uporabo mogoč doseg vozil do približno 800 km. Motor z notranjim izgorevanjem in uporabo vodika ponuja lažje dostopno in robustno rešitev, vendar se ob njegovi uporabi vseeno sproščajo dušikovi oksidi, ki pa so prav tako okolju škodljivi. Njihova redukcija je mogoča z uporabo SCR tehnologije. Zaradi tega se slednja alternativa omenja kot premostitvena tehnologija, katero bi na dolgi rok zamenjale gorivne celice, ko bo njihovo delovanje postalo še učinkovitejše.