TEST: MAN TGX 18.510 z novim D26 motorjem
15.10.2019 O novem MAN motorju D26 Euro VI D smo že pisali, ko smo poročali o vzporednem dogajanju na avgustovskem Truck trialu ...
Razlike v tlaku pnevmatik lahko povzročajo nenehno spreminjajoče se temperature, obremenitev in razmere na cesti. Z neustreznim tlakom pa se poveča poraba goriva in obraba pnevmatik. Zato sedaj BPW ponuja sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah AirSave, za katerega pravijo, da se stroškovno izplača že v prvem letu uporabe.
To so potrdila tudi špedicijska odjetja, ki so sodelovala v praktičnih preizkusih. Za triosno vozilo s 120.000 prevoženimi kilometri letno in povprečnim odstopanjem tlaka za 10 odstotkov, sistem AirSave prinese stroškovno ugodnost v višini 700 evrov na leto samo zaradi prihranka goriva (okoli 250 litrov) in daljšo življenjsko dobo pnevmatik. Pri 200.000 kilometrih se prihranki stroškov povečajo na skoraj 1.000 evrov. "V izračunu pa niso bili upoštevani časovni dobički in varnost" poudarja Caren Freudenberg, produktna vodja BPW v Wiehlu.
"Vozniku ni več treba nenehno preverjati in prilagajati pritiska v pnevmatikah prikolice. AirSave lahko zmanjša tveganje za poškodbo pnevmatik, kar lahko privede do večjih izpadov ali celo resnih nesreč. Če tlak v pnevmatikah zaradi poškodb hitro pade, AirSave opozori voznika in omogoči takojšen načrtovani postanek v delavnici. Zato AirSave ne koristi le prevoznemu podjetju, temveč tudi varnosti v cestnem prometu in tudi okolju saj sistem zmanjšuje nastanek CO2 emisij.