Najstarejši voznik tovornjaka na svetu
20.11.2024 Najstarejši voznik tovornjaka na svetu se tudi po 90. rojstnem dnevu ne namerava upokojiti.
Scaniina hibridna rešitev, razvita za industrijske in pomorske namene, je svojo pot našla v letališka gasilska vozila (ARFF). Skupaj s proizvajalcem šasij Titan Spezialfahrzeugbau GmbH lahko Albert Ziegler GmbH zdaj ponudi rešitve, ki omogočajo vožnjo brez emisij na letališčih in okoli njih. Kombiniran dizelsko-električni pogon skrajša odzivni čas, ki presega stroge zahteve letalske industrije in zmanjša emisije.
Zahteve za gasilske enote in letališča po vsem svetu niso samo hiter in zanesljiv odziv v nujnih primerih, spreminjajo se tudi v smeri trajnosti. To vključuje dekarbonizacijo in zmanjšanje emisij vozil in druge podporne opreme na tleh ter je spodbudilo okolju prijazne alternative. To je vzpodbudilo nemškega proizvajalca šasij Titan, prvega Scaniinega kupca za to hibridno konfiguracijo za letališka gasilska vozila. Titan ga bo uporabil v svoji novi seriji šasij T-39 6x6-H ARFF.
Scaniina rešitev omogoča, da vozilo izvaja skoraj vse vrste dnevnih operacij brez emisij na elektriko. To ne samo zmanjša emisije, ampak tudi izboljša življenje ljudi, ki delajo na tem območju. Sam motor z notranjim zgorevanjem je odobren za uporabo dizelskega goriva HVO, kar še dodatno zmanjša emisije na minimum.
Hibridna rešitev Scanie bo izboljšala tudi številne lastnosti vozila. V nujnih primerih je pomembno čim hitreje in varno priti do kraja posredovanja. S to rešitvijo je čas pospeševanja dosegel novo raven za tovrstna vozila. Hibridni tovornjak ima v osnovi 770 konjskih moči, ki jih nudi Scaniin 16-litrski V8 motor z notranjim zgorevanjem v kombinaciji s 380 konjskimi močmi elektromotorja, pa daje hibridu skupno do 1.150 konjskih moči.
Za globalnega vodjo ključnih kupcev Tommyja Johnsona so zmanjšane emisije na letališčih in izboljšane lastnosti vozil, ki lahko rešijo življenja, dosežek, pri katerem so združili odlične izkušnje proizvajalca tovornjakov in avtobusov z novimi inovacijami, ki so jih razvili v hitri poti elektrifikacije: "Izkoristili smo tehnologijo, razvito za naše tovornjake in avtobuse, da bi razvili popolno ponudbo, ki resnično ustreza tej vrsti vozila."
Rešitev ima prilagojeno tehnologijo, ki se sicer že uporablja v Scaniinih tovornjakih in avtobusih. Scania je letališkemu gasilcu prispevala baterijski sklop, elektromotor, motor z notranjim zgorevanjem in vse krmilne komponente za hibridni pogon.
Novi Z6 Hybrid je mogoče voziti na tri različne načine: izključno z električnim motorjem, konvencionalno z motorjem z notranjim izgorevanjem (dizel) ali s tehnologijo hibridnega pogona. Pri slednjem elektromotor in motor z notranjim izgorevanjem delujeta z roko v roki v inteligentnem omrežju.
To pomeni, da se Z6 Hybrid na letališčih običajno poganja izključno na elektriko. Odvisno od voznega profila ustrezen doseg omogoča da je celo več kot 80 odstotkov voženj opravljenih na električni pogon.
Tip šasije
Titan T39-770 6×6 HYBRIDdrive
Motor in moč motorja
Motor z notranjim izgorevanjem: Scania DC16 386, V8, 16,4 litra, 566 kW / 770 KM
Električni sistem
Scania Electric-Power-Train 230 kW (neprekinjeno), 280 kW (kratkotrajno)
litij-ionska baterija s 104 kWh
Parametri HYBRIDdrive pogona
Skupna moč maks. 846 kW / 1.150 KM