Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
eVito furgon bo dobil posodobitev električnega pogonskega sklopa in novo baterijo s kapaciteto 60 kWh. Električni pogonski sklop, ki poganja sprednji kolesi z največjo močjo 85 kW, se še vedno nahaja na sprednjem delu.
Mercedes‑Benz eVito ima vgrajen vodno hlajen AC-polnilnik z maksimalno zmogljivostjo polnjenja 11 kW. To pomeni, da je pripravljen za polnjenje z izmeničnim tokom (AC), na primer v skladiščih ali javnih polnilnicah. Novi model se polni preko CCS-polnilne vtičnice, ki se nahaja na sprednjem levem odbijaču. Ta omogoča tudi hitro polnjenje z enosmernim tokom. Zaradi standardne polnilne moči največ 50 kW ali opcijsko največ 80 kW, lahko eVita napolnite od 10 do 80 % na hitri (DC) polnilni postaji v približno 50 ali 35 minutah. Nova zmogljivejša baterija omogoča doseg 242 do 314 km, odvisno od načina vožnje. eVito furgon sedaj ponuja različne stopnje rekuperacije za polnjenje baterije med vožnjo. Voznik lahko po potrebi spremeni moč rekuperacije s prestavnimi ročicami za volanom. Posebej učinkovit in udoben slog vožnje ponuja stopnja rekuperacije DAUTO. Ker so baterije vgrajene v dno vozila, ostaja za uporabo celotna tovorna notranjost. Ta meri do 6,6 m³. eVita je mogoče naročiti v dveh različnih dolžinah, in sicer 5.140 milimetrov in kot ekstra dolgo različico, ki meri 5.370 milimetrov.