Prvi serijski električni tovornjaki
24.03.2020 Norveški veletrgovec ASKO je v svojo floto dodal dva električna distribucijska tovornjaka Scania, ki bosta oskrbovala...
Na voljo bo v treh dolžinah in z različnimi karoserijskimi izvedbami. S 1.275 kilogrami dovoljene nosilnosti, ima Vivaro-e skoraj takšno nosilnost kot dizelska različica (največja nosilnost 1.405 kilogramov).
Kupci bodo lahko izbirali litij-ionsko baterijo moči 75 kWh, ki bo omogočala doseg do 330 km (WLPT), ali manjšo z močjo 50 kWh za doseg do 230 km (WLTP). Bateriji sta sestavljeni z 18 ali 27 modulov. Baterijski sklop je tekočinsko hlajen preko istega tokokroga, ki skrbi tudi za klimatizacijo kabine, kar poveča njegovo učinkovitost in življenjsko dobo ter olajša njegovo vzdrževanje.Baterije so shranjene pod tovornim prostorom. Regenerativni zavorni sistem obnavlja energijo, nastalo pri zaviranju ali upočasnjevanju vozila. Motor s 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora iz električnega pogonskega sistema Vivaro-e ponuja boljše zmogljivosti kot večina električnih gospodarskih vozil. Elektronsko nadzorovana najvišja hitrost 130 km/h omogoča varno, avtocestam prilagojeno hitrost, hkrati pa ohranja električni doseg. Baterija, ki je nameščena pod nakladalnim prostorom, znižuje tudi težišče, kar koristi krmiljenju in stabilnosti tudi pri polni nosilnosti.