Kako ravnati v primeru okvare vozila na avtocesti
08.07.2018 Vsaka ustavitev vozila na avtocesti in hitri cesti predstavlja oviro za ostale udeležence, ki lahko pripelje tudi do ...
eCitaro je bil prvič na ogled postavljen v začetku meseca marca 2018, vendar še vedno zakamufliran in sicer v okviru eWorkshop dogodka v Carl Benz areni v Stuttgartu. Sedaj pa so „maske padle“ in razkrile moderen dizjan avtobusa, pri katerem je moč videti številne elemente konceptnega Mercedes-Benz Future Bus avtobusa, ki je bil predstavljen pred dvema letoma.
Proizvajalec je sporočil, da novi električni avtobus lahko prevozi do 250 kilometrov z enim polnjenjem, oziroma 150 kilometrov v realnih razmerah. Litij-ionske baterije NMC (nikelj-mangan-kobalt) imajo kapaciteto do 243 kWh in so vodno hlajene. Nameščene so na strehi in na zadnjem delu avtobusa. Omogočajo počasno polnjenje, kot tudi hitro polnjenje preko pantografa na vozni progi.
Nova generacija 330 kWh NMC baterij bo predstavljena leta 2020 in sicer z realnim dosegom približno 200 kilometrov. V istem letu, bo predstavljena še ena vrsta baterij s kapaciteto 400 kWh, ki bo omogočala realen doseg približno 250 kilometrov. Električni motorji eCitara se nahaja blizu osi na zadnji osi in sicer so to dobro znani motorji ZF AVE 130, ki so vgrajeni v Mercedes-Benz hibridnih in modelih, ki jih poganja vodik. Motorji razvijejo moč 125 kW in maksimalni navor 485 Nm, s prenosom pa maksimalno do 11.000 Nm navora na gnana kolesa.